Hufse-tufsa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Kjøpt meg Olympus FE-320 og føler jeg har gjort et bomkjøp. Det reagerer tregt når jeg skal ta bilder og en del av bildene blir uklare og kornete. Er det noen andre som har erfaringer med dette kameraet? Desverre kjøpte jeg det i fysisk butikk så jeg tviler på jeg får byttet det (men tror kanskje jeg skal prøve lykken imorgen likevel) Ga ca 1500 for det på Expert. Endret 7. juli 2008 av Hufse-tufsa Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Prøv det du. Olympus har ikke lykkes med kompaktkameraene sine på en god stund, og gudene vet hvorfor. De er jo flinke på speilrefleks. Lenke til kommentar
Hufse-tufsa Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg var så heldig at jeg fikk levere det inn igjen og tilgodelapp. Guskjelov.Første mannen jeg prata med i butikken sa "Du får lære deg kameraet da" (før han gadd høre på hva jeg hadde å si) Hallo? skal man egentlig lære seg å bruke et kompaktkamera? (Sånn i utgangspunktet mener jeg) Heldigvis fikk jeg snakka med en annen dame som hjalp meg bedre. Endret 7. juli 2008 av Hufse-tufsa Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jeg har også opplevd at Olympus har skuffet meg når det gjelder kompaktkameraer. Til den prisen ville jeg heller ha prøvd en av powershot modellene til Canon. Jeg har to og begge har vært mye bedre enn det mju-kameraet fra Olympus som jeg heldigvis fikk videresolgt. Lenke til kommentar
Hufse-tufsa Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Fått meg D40 (mitt første speilrefleks) Godt du fikk videresolgt utrolig kjedelig å sitte igjen med noe som man ikke likte. Endret 7. juli 2008 av Hufse-tufsa Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du er ikke den første som har gått for speilrefleks etter å ha erfart begrensningene med et digitalt kompaktkamera For å bruke et kompaktkamera, har man behov for godt lys. Ellers sliter både bildekvalitet og fokus. Det har lite å gjøre med å kunne bruke et kamera, men det finnes enkelte triks for å unngå noen av problemene. Men med et speilrefleks er det så mye lettere å få til de gode bildene. Vi har faktisk solgt en del FE-290 der jeg jobber, som er en av forløperne til FE-320. Vi får ofte høre det om folk er misfornøyde, men vi har ikke merket noen spesielle klager på dette kameraet. Det er ikke umulig at det var en feil med det du kjøpte, men Olympus har ikke klart å følge de største konkurrentene på bildekvalitet dessverre. De satser nok mer på speilrefleks. Det er som PMnormal sier... Olympus er gode på speilrefleks, men på kompakt har de fortsatt en vei å gå. Lenke til kommentar
sulfur Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gratulerer med dslr kamera! Dette vil du ikke angre på. Kjøpte selv et 400D i vinter og det er natt og dag i forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå