Opax Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, tittelen sier det meste. Dagen har nå kommet og jeg trenger så sårt en ny gaming pc. Tenkte jeg skulle bruke litt penger denne gangen å håpe på at den varer en stund. Har flydd litt rundt på nettet men føler jeg ikke helt kommer noen vei. Fint hvis dere som har peiling kunne komme med noen forslag. Stiller ikke så mange krav egentlig. - Brukes til gaming - Pris opptil 20-25 000 + (Trenger også sjerm av en grei størrelse og kvalitet) På forhånd takk. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hva med dette? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=60762 Planlegger selv PC i det prissegmentet og har brukt lang tid på dette oppsettet. Skjermen er av ypperste kvalitet og er 26" Surround annlegg er med, men dette kan evt. byttes ut med et ekstra skjermkort når prisreduksjonen til Intel på Q9550 kommer. Vent på 4870 X2. Det tror jeg er lurt. Det er ikke kabinett med der da, for det tenkte jeg du kunne velge selv. Kan anbefale V-2010 Endret 6. juli 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
Opax Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Takk takk.. Liker dette oppsettet veldig godt.. Venter til i sola står opp før jeg ser nærmere på det. Lenke til kommentar
bwiig Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 26" skjerm er for stort, funksjonaliteten til en skjerm blir bedre jo større den er, men dette gjelder bare opp til 24" så jeg ville mye heller satset på en 24" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå