insider Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei. Prøvde å få igang gpsen på min diamond i dag men det var vist ikke så lett... Har kjøpt tomtom og instalert det på mobilen. Funker fint og alt og kjøre programmet men finner ingen satelitter. Tror problemet ligger i at jeg ikke får justert på "GPS maskinvare port" og "Overføreings hastighet" inn på ekstern gps.. Gps programport får jeg justert men de andre hopper tilbake til "ingen" og "4800". Noen som vet hva dette kan komme av ? Prøvd og oppdatert quickgpsen men det så ikke ut til å hjelpe. Mvh Fredrik Sørlien Lenke til kommentar
Snurrepus Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Hei. Prøvde å få igang gpsen på min diamond i dag men det var vist ikke så lett... Har kjøpt tomtom og instalert det på mobilen. Funker fint og alt og kjøre programmet men finner ingen satelitter. Tror problemet ligger i at jeg ikke får justert på "GPS maskinvare port" og "Overføreings hastighet" inn på ekstern gps.. Gps programport får jeg justert men de andre hopper tilbake til "ingen" og "4800". Noen som vet hva dette kan komme av ? Prøvd og oppdatert quickgpsen men det så ikke ut til å hjelpe. Mvh Fredrik Sørlien Jeg leste et innlegg fra en annen som hadde samme problem som deg. Feilen han gjorde var å søke etter satellitter inn i stua si. Da han gikk ut, var problemet løst. Jeg har Diamond og TomTom. Virker flott!!! Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 program port skal stå på com4, resten urørt... ellers se på tomtom sine sider.. søk htc Lenke til kommentar
Mr Beach Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Mitt problem er at jeg ikke får internal gps som et alternativ, så Tomtom finner ikke GPS'en i tlf. Noen som har tips for å løse dette? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tror da heller det er en feil i tom tom programvaren. Hvilken utgave bruker du? Jeg kjører 7 ett elelr annet... Fungerer helt hundre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå