Morten A Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 harddisk: hvor kjøper man selve sneglehuset til harddisk boksen? går det? eller er det like billig å kjøpe 120gb orginal? evt finnes det noen tilbud? :DD går ikke med 256mb miniminne spill: Finnes det noen spill lignende Trivial Pursuit, Geni eller noe lignende? Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hvor kjøper man selve sneglehuset til harddisk boksen? går det? eller er det like billig å kjøpe 120gb orginal? -Det går desverre ikke, så må nok kjøpe MS sin harddisk.. evt finnes det noen tilbud? :DD - Kan alltids sjekke ebay, men min favorittbutikk for billig tillegsutstyr er VGP.ca, som sender pakka med 20$ verdi, så du slipper mva.. spill: Finnes det noen spill lignende Trivial Pursuit, Geni eller noe lignende? -Eneste jeg kommer på er Scene it, som blir rimelig likt som buzz.. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 oki takk for svar. ebay.com ebay.net ebay.no? hehe Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) sitter å ser på harddisker nå, hva synes dere prisen skal være for en sånn ca? sånn at jeg ikke kjøper katta i sekken ser en ny hd 120gb koster 99,5 dollar. Endret 7. juli 2008 av Morten A Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Den første jeg så for 100$ sendte ikke til norge tror jeg.. på vgp så har den for 200$.. Men, da slipper du mva.. blir vel uansett ikke altfor mye å spare.. Ta også en titt innom denne tråden som har en bra oversikt over billigste utstyr.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå