m0g1e Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Får en klassisk "Explorer.exe har et problem og må lukkes.." hver gang jeg trykker på skrivebordet, eller på bakgrunnen til en mappe. Det kan nesten virke som at det er "høyreklikk-menyer" som inneholder "Lim inn" som et alternativ som kræsjer, siden jeg har prøvd å klippe og lime inn filer fra en mappe til en annen med Ctrl+X og Ctrl+V (som kræsjer). Hvordan bør jeg feilsøke dette? Mest trolig er jeg skeptisk til harddisken min som har hatt to filfeller av Bad Sector, kun en uke etter kjøp her. (byttet tidligere Raptor 74GB disk). Har ingen programmer nylig installert som kan ha forårsaket nettopp dette så vidt jeg vet. Endret 8. juli 2008 av mogie Lenke til kommentar
1915 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 boot xp plata de. trykk E: skriv chkdsk /r så fikser den problemet ditt. Lenke til kommentar
Generic Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje på tide å kjøpe ny data? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje på tide å kjøpe ny data? Hva får deg til å tro at det vil hjelpe? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Kanskje på tide å kjøpe ny data? du må være steike gærn i hode ditt ? man kjøper ikke ny pc KUNN fordet et lite filleproblem med windows. Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hvor gammel er data'n da? Dessverre har jeg ikke lov å latterliggjøre folk på forumet Generic, men det frister noe jævli.. chkdsk /r rettet problemet ja takker! Fant det et annet sted så jeg fikk ordnet det fort. Endret 7. juli 2008 av mogie Lenke til kommentar
1915 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 bra at du fikk fikset problemet. hvor fant du løsningen da ? Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 http://support.microsoft.com/kb/315265 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå