gamerman Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hei Skal til å sette opp min nye Speedtouch 585i med innebygget WLAN o.l nå snart. Det jeg lurer på er, er det mulig for min laptop å få kontakt med min pc som er koblet opp via kabel til routeren via trådløs tilkobling? Og sende ting til og fra laptopen? Jeg har automatisk ip henting på nettverkskortet(dynamisk fra ngt) Har hørt noe lignende men visste ikke om det da går på bare internett farten eller noe annet? Håper på svar Endret 6. juli 2008 av gamerman Lenke til kommentar
agvg Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det vil jo fungere som ett LAN på innsiden av routeren så ja det skulle gå fint og overføre filer mellom maskinene. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Det vil jo fungere som ett LAN på innsiden av routeren så ja det skulle gå fint og overføre filer mellom maskinene. Men hvorfdan finner jeg datamaskinene? Jeg bruker ikke kabel på laptopen men bare på den stasjonære. Har tatt i bruke filesharing også Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Nå har jeg fått det til å fungere med netverks deling via network magic, men hvordan fart bør jeg forvente? Har en Speedtouch 585i fra ngt og den har ca 48 mpbs. Det tok ca 2-4 min og overføre 300 mb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå