Upsaker Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) For en tittel.. Et litt annerledes feriebilde og kanskje mer en test av 16-35 II. Supersize her Endret 6. juli 2008 av Jurgis Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Auch. Panserperler. Mmm. Fine bokeh sirkler du har der. Palmen var veldig fin og avslappende. Me like! Knallfint feriebilde fra noe jeg regner med er ett sydlig land. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Et sydlig land også kalt USA, nærmere bestemt Florida Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Et sydlig land også kalt USA, nærmere bestemt Florida Aha. En sydlig stat mao! ^^ Lenke til kommentar
Carny Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Stolpen er litt i veien, men ellers et herlig bilde. Liker bokeh'n. EXIF? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg tenkte å skrive at det skriker Florida, og så at du hadde oppklart det "mysteriet". Jeg skrev det da likevel. Og det at jeg tok Florida med en gang betyr vel at bildet kommuniserer med meg, og da må det jo være bra. Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 De som hadde trykka på Supersize me og så More properties hadde sett følgende: Camera: Canon EOS-1D Mark II N Exposure: 0.001 sec (1/1600) Aperture: f/2.8 Focal Length: 31 mm ISO Speed: 400 Hey, I'm not blaming you. Lenke til kommentar
sverrelerre Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 artig bilde - tenker litt "CSI Miami" eller noe sånn Skulle kanskje ønske enda litt flere lysstråler traff panseret, det hadde vært enda litt mer spektakulært. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå