Vaio Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Han får skattekronene mine + erstatning... GREAT! Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Mannen burde få den pleien som han har krav på, og det får han nok. Noe ut over det, som erstatning, kan ikke jeg se at han har krav på. Det skal vel ikke lønne seg med kriminalitet? Slik er det i mange sammenhenger i norge, desverre.. I dette særtilfelle spørs det vel hvordan forsikrings selskapets avtale er. Når jeg hadde forsikring hos If så gjaldt ikke den om jeg brøt trafikk reglene. Jeg tror at å flykte fra politiet overtrer noen trafikk regler. Uten å kjenne vedkommendes avtale eller trafikk overtredelser Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det neste blir vel at bankranere får yrkesskadeerstatning om de får dårlig rygg av å bære tunge pengesekker. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Man er kun forsikret mot hederlig uhell... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå