XDeaDeadeye Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, har i en årrekke brukt samme brukernavn og passord på min msn konto. men etter at jeg formaterte pc-en min for to dager siden, kommer jeg meg ikke inn lenger. får bare beskjed om at det er feil brukernavn og passord har forsøkt å tilbakestille, men det går heller ikke. har også kontaktet support uten hell. noen som har vært borti lignende? kan kontoen være hacket? Lenke til kommentar
haraldka Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Noe som faktisk skal funke er å oppdatere maskina. Installer XP SP3, evt Vista SP1. Skjedde med meg eingang. Gidde opp, windows update gjorde susen <3 Lenke til kommentar
neadii Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Om du får noen feilmeldinger kan du prøve å google dem. Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Hvis klokke/dato på maskinen din er ekstremt mye feil vil du ikke kunne logge deg inn på MSN. Evt prøv å laste ned AMSN for å teste om du kommer deg inn på kontoen din. Endret 7. juli 2008 av MoDzoNa Lenke til kommentar
XDeaDeadeye Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Hvis klokke/dato på maskinen din er ekstremt mye feil vil du ikke kunne logge deg inn på MSN. Evt prøv å laste ned AMSN for å teste om du kommer deg inn på kontoen din. hmm...nei, det fungerer som det skal. og ang den updaten.. en kamerat av meg logget seg inn på sin msn fra samme pc, og det fungerte som det skulle...da antar jeg at det ikke er maskinen min det er noe galt med?? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du har ikke tilfeldigvis hatt "husk passordet mitt"? Slik at du faktisk ikke husker passordet ditt lenger. Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Hehe, husker det skjedde med meg en gang på Steam. Var et helvete å få supportfolka til å tro på meg Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Post heller i denne tråden : TRYKK PÅ MEG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå