O3K Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) Det er også stor mangel på løver i marka Derfor synes jeg vi kan bytte ut løven med et dyr som vi har mye av, samt et våpen som representerer dagens Norge bedre enn en øks. Mitt forslag: En kongekrabbe som holder på en flybombe. Endret 24. juni 2011 av O3K Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Nei, en senterparti bonde, som flyr en falleferdig F16 Lenke til kommentar
Yakamaru Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 For å være ærlig, ser jeg ikke på Norge som et kristent land. Tror det var 60% eller over som sier de ikke er kristne. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 (endret) Dawkins' skala: 7 Jeg må si at folk som tror på Gud ikke eier logisk sans. Vet at dette er en veldig drastisk ting å si, men mener det helst seriøst. På en måte er jeg 6 på Dawkins' skala, men igjen, logisk tankegang får meg nok opp på en sjuer. Vi lever i en verden med krig, sult, makt til de feil folka, for eksempel Gaddafi (?)... Ikke kom med at det er en måte å straffe menneske på... Viss Gud finst, så er han en sjuk faen, Hitler selv om jeg kan si det slik. Norge er jo i teori et kristent land, men nei... Den oppvoksende generasjon er ikke det. Vi var rundt 20 i klassen, 2 valgte human-etisk konfirmasjon, jeg var en av dem. Resten valgte å konfirmere seg kristerlig. Hvorfor? Jo, fordi det er det enkleste, gidder ikke å melde seg ut av statskirken, eller de får ikke like mye penger fra en kristen bestemor. Ingen i min klasse trodde på Gud. Alikevell, står de oppført som kristen. I teori er vi et kristent land, i praksis, nei. Endret 27. august 2011 av Gjest Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå