Rikkely Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg tar meg friheten til å bumpe Anyone? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Så om jeg aktiverer den dynamiske IPen så forandrer DNSen seg? Edit: Jeg må bare beklage at jeg ikke buker de riktige ordene, er litt nybegynner på dette. DNSen har nok lite å gjør med om du får lastet ned osv gitt. Så lenge du har en DNS som svarer på dine forespørsler(altså at vg.no fungerer), så er det ikke mye mer å hente der. Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Okei. Det som skjer når jeg slår på dette er at jeg kan dra inne på ventrilo, men ikke vg.no og lignende. Så jeg lurer på om det finnes en løsnning som gjør at jeg kan aktivere den funksjonen som er referert til på bilde + dra inn på f.eks vg.no? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ok, drit i det jeg har sagt foreløpig og bare mat inn disse ip addressene i feltet hvor det står dns. 81.167.36.3 81.167.36.11 Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Funket ikke, samme resultat som før. Jeg kunne dra inn på ventrilo-servere, men ikke surfe eller spille online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå