Gå til innhold

Problemer med å komme på nett

Anbefalte innlegg

Nå har jeg akkurat formatert den stasjonære pcen, men nå har jeg ingen tilkobling til nettet.

Jeg har bare en 1394 tilkobling, og jeg finner ingen nettverkskort installert i enhetsbehandlinger. Før så kunne jeg bare plugge kabelen inn og da var jeg automatisk på nettet. Men som sagt, så finner jeg ingen tilkoblinger til nettet.

Trenger litt hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Du trenger nok Nettverks kort driverne :)

kan hende de forsvant under formateringen.

Innstaler nettverks kort driverne fra cd-en som fulgte med vis du ikke har cd-en

Gå til nettsiden hvor hovedkort produsenten er, og last ned nettverks kort driverne.

Vis det er et ekstra nettverks kort går du til siden til nettverks kort produsenten og laster ned.

Det skal nok hjelpe deg med problemet du har, er ikke uvanlig at man må innstalere alle programmene som hovedkortet trenger for at alt skal fungere igjen.

Lenke til kommentar

Hmm, det var rart.

Det første jeg gjorde var å bruke cden, men der fant jeg ikke driverne.

Etter å ha snoket litt rundt på nettet, så tenkte jeg at jeg skulle teste cden en gang til og plutselig poppet driverne opp der...

Takk for hjelpen :) På begge postene mine ;)

Endret av aRnEs
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

ikke noe problem, ekke alltid windows lar alt som trengs poppe opp med en gang. Windows ekke alltid like kompis vennlig hehe.

Windows er som en katt du må stryke den med hårene vis ikke får du smake klørne hehe.

Bra det hjalp.

Lykke til videre og håper alt vil fungere fint for deg, vis ikke så er det jo bare og skrive til meg eller legge det ut på forumet så får du nok hjelp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...