willy_seff Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hva betyr denne pipelyden ? hovedkort asus m2n32-sli OG pc kjermen viser ikke noe bilde den lyden kommer ca hvert 4 sekk Pipelyd_vav.wav Endret 6. juli 2008 av willy_seff Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ram minne feil. Prøv med en brikke av gangen, se vilken some feil. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 men det forklarer ikke at det ikke vises noe kjermbilde ? Lenke til kommentar
Evolutioner Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Nei, det gjor ikke det! men ta og plukk ut alle ram kortene og prov med 1 og se om det funker.. vis ikke ta det ut og prov med det andre? Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) harprøvd det men det kommer da også, jeg tokk ut alt og testet da det komm akurat det samme lyden, er det samme hvor jeg setter den jeg tester med eller skal den ¨stå på et bestemt sted, har også prøvd men en annen brike jeg vet funker man kommer den samme lyden Endret 6. juli 2008 av willy_seff Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 kan hende hovedkortet ditt har fått et problem, har du hatt probleme før? er det en gammel pc eller en helt ny pc? Har den fungert før? Fjern alle unødvendige pci kort som ikke er nødvendige og koble fra alt som ikke må være i pc-en. og prøv da og se om det hjelper deg. Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 har nettop kjøpt den av en kamerat. den ble sent med posten så kan vere at noe er løst han sa at han hadde satt den op før han sente den så den skulle vere good to go Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har du sjekket at pipelyden faktisk tilsvarer RAM-feil? Pipelyden kan være forskjellig fra hovedkrot til hovedkort. manualen vil beskrive hva de forskjellige lydene betyr. Last ned manualen fra produsentens side og sjekk det (den fysiske manualen kan noen ganger være forkortet og ikke inneholde denne beskrivelsen). -Stigma Lenke til kommentar
willy_seff Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 http://static.tigerdirect.com/pdf/Asus_M2N...luxe_Manual.pdf vet noe hva jeg leter etter nåer jeg skal fin eut hva lydene betyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ting som blir sendt i posten kan bli "ristet" underveis og kanskje noe bare er litt løst bare dytt forsiktig på kortene og sjekk at alt sitter som det skal:) gå nedover i manuel til du finner noe angående errors, hardware issues eller beeps . kan støte på noe der Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Google er din venn Ut ifra denne siden, ser det ut som det er grafikkortet ditt det er noe galt med. Enten det er defekt, eller ikke korrekt montert. Endret 6. juli 2008 av Trussl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå