sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Blir det bare meg og Hille da? Bra oppmøte... Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Var på gladmaten i går med kamera, så for min del blir det isåfall kun for "turen". Var ikke så veldig mye spennendes å ta bilder av egentlig. Men om dere drar videre, så si gjerne ifra. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gladmaten burde bli omdøpt hurtigmaten, for det kan ikke være noe annet når en skal servere så mange personer gjennom dagen og kvelden. Sjelden at det er noen god presentasjonen av maten for å gjøre det fotografiverdig, men er vel nok av folk å knipse om en har øye for slikt Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 24. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2008 Bra oppmøte denne gangen Det var meg, Hille, hille og meg, dama mi, hille, meg og hille ... 2 stk på stavangertreff er for dårlig, skjerp dere folkens! Bildetråd kommer... Lenke til kommentar
deviant Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 2 stk på stavangertreff er for dårlig, skjerp dere folkens! Vi får vurdere å legge det utenom arbeidstid neste gang, da Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Bra oppmøte denne gangen Det var meg, Hille, hille og meg, dama mi, hille, meg og hille ... 2 stk på stavangertreff er for dårlig, skjerp dere folkens! Bildetråd kommer... Ferien er jo ikke akkuratt høysesong for å være hjemme, så det er vel ikke så rart at det var så lite folk. Spesielt ikke når treffet legges i arbeidstiden. Men initiativet er bra! Synd det ikke er sesong for å samle mye folk. Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Kunne gjerne vært med jeg om det ikke hadde vært for at jeg fikk min første DSLR for 6 timer siden og sitter fastlåst på jobb Får se om jeg ikke får med meg neste treff Lenke til kommentar
GLN Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Som Pallesen sier, det er midt i fellesferien, og i arbeidstiden. Men nå er jeg hjemme, så skal prøve å få med neste treff, så fremt at det ikke er før 4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå