sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Etter vellykket treff #2 så er det på tide å begynne å planlegge treff #3. Skal vi våge oss på en litt lengre tur, som f.eks til prekestolen denne gangen? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Preikestolen er ingen dum ide, selv om toppens motiver kanskje er litt skutt i hjel. Men det kan jo være en utfordring i seg selv. Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Haha - God tur Tror ikke jeg skal bevege meg ut på noe lengre tur enn dagens, i min tilstand Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Haha - God tur Tror ikke jeg skal bevege meg ut på noe lengre tur enn dagens, i min tilstand Var jo bare ett forslag Er bare å komme med andre forslag, så tar vi det som flest vil Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Forrige gang jeg gikk til preikestolen var vel min 5'te, så jeg stemmer vel også for en annen plass. Arboreet er kanskje litt kjedelig? Lenke til kommentar
zatux Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Nå vet ikke jeg hva dere gjorde på treff #1, men hva med å løpe gatelangs i Stavanger og skyte litt streetphotos? Prøve å knipse de flotteste sidene av Stavanger by. Jeg tror kanskje det flere henger seg på en bytur, enn en fjellferd - jeg vet ikke? Kanskje det hadde vert enklere for flere å knipse litt by-bilder også når man er flere i lag. Jeg har i vertfall vondt for å dra frem kamera alene i Klubbgata. Bare en ide. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Er med på den. Man trenger ikke å reise langt for å finne fine motiver. Så kan turen avsluttes på toppen av byen. Få noen utsiktsbilder av Stavanger. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enig. Så får vi litt av både fugl og fisk. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg Grimaser og å snu capsen frem og tilbake var nok mer din stil ja. Edit: Angående bytur; blir litt vanskelig med publisering av bilder av folk uten lov osv osv. Endret 7. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg Grimaser og å snu capsen frem og tilbake var nok mer din stil ja. Edit: Angående bytur; blir litt vanskelig med publisering av bilder av folk uten lov osv osv. Skyt først og ikke spør etterpå Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enig med at preikestolen blir for drøyt. Det merka vel dere som var med på søndag, at kondisjon ikke er det som står sterkest hos meg Grimaser og å snu capsen frem og tilbake var nok mer din stil ja. Edit: Angående bytur; blir litt vanskelig med publisering av bilder av folk uten lov osv osv. Skyt først og ikke spør etterpå Støtter den. Det dem ikke vet har dem ikke vondt av. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Jaja greit når jeg får 70-200 objektivet da. Funker dårlig å ta snikbilder av folk med 50mm Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Jaja greit når jeg får 70-200 objektivet da. Funker dårlig å ta snikbilder av folk med 50mm Stemmer. 105mm for holde for min del. Men hva med å organisere noe i studio? Stavanger Foto for eks? eneste aber der er åpningstider. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 jeg må helt opp i trynet på folk med min 12-24. Ingen som merker noe.. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Trenger ikke nødvendigvis skyte potretter. Folkemengder, Stavangerske motiver, bylivet i en kjent gate, bare ben(?), duer, stygge ferjer, en flott rygg. Sålangt bildets hovedinnhold ikke er noe som gjør en person identifiserbar så er det ingenting å forutsette på streetphotos. Folkemengder (mer en 5?) til allmenn interesse er også innenfor lovens lange fot. Refererer til denne tråden. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Trenger ikke nødvendigvis skyte potretter. Folkemengder, Stavangerske motiver, bylivet i en kjent gate, bare ben(?), duer, stygge ferjer, en flott rygg. Sålangt bildets hovedinnhold ikke er noe som gjør en person identifiserbar så er det ingenting å forutsette på streetphotos. Folkemengder (mer en 5?) til allmenn interesse er også innenfor lovens lange fot. Refererer til denne tråden. Tror neppe at bilder tatt av fem mennesker eller mer tatt av en gjeng fotonerder for gøy er innenfor lovens definisjon av allmen interesse... Lenke til kommentar
zatux Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Bildetråd fra akam treff #2 i Stavanger" har nå hatt 472 visninger til nå? Allmen interesse? Heheh. Den er kanskje tynn. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 "Bildetråd fra akam treff #2 i Stavanger" har nå hatt 472 visninger til nå? Allmen interesse? Heheh. Den er kanskje tynn. Hehe Noen vil til og med kalle se & hør allmen interesse Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Gåtur igjennom byen den 24. eller 25? anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå