Melchiades Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Tror 32" skulle være stor nok, liten leilighet og sitter ikke langt fra TV'en. Kommer hovedsaklig til å bruke den som TV(analog Kabel TV) og DVD. Kommer også til å stream litt .avi og saker fra PC'en min. Tror jeg kan gjøre det via WiFi og PS3'en. Har en PS3 men spiller svært lite og stiller ikke store krav. Bruker den mest som DVD spiller. Kommer sannsyligvis til å anskaffe meg Digital Kabel TV etter hvert. Er villig til å betale mellom 4-8000 kroner, men ville satt pris på om det var nærmere den nedre grensen. Har en preferanse for utseende/designet på Samsung LCD'ene. Bør jeg kjøpe på nett eller fra Expert/Elkjøp/etc? Blir prisen veldig forskjellig når man tar med transport,etc? Greit å ha en forhandler og forholde seg til? Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg anbefaler Datakjeden dersom du vil handle i butikk, dersom de har butikk i nærheten av deg. Og der har de de en grei 32"-tommer som bør passe med dine krav (muligens unntatt designet?) og har tjent meg greit siden november, Tatung V32MCAK. Kjøper du den på nett fra andre webbutikker, kan du spare nen hundrelapper, selv medregnet porto, har 14 dagers angrefrist (da må du betale returport selv) mens ved ebventuell reklamasjon betaler selger returporto. Handle på nett eller butikk er en smakssak, forbrukekjøpsloven sikrer deg rimelig godt i begge tilfelle, og Tatung m.fl. har en ordning med servicepartner som håndterer reklamasjoner på nettkjøp omtrent like godt som på butrikk-kjøp. Endret 6. juli 2008 av Svinks Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Denne her er ganske fin: http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:1991195 Ønsker meg den selv, men har ikke nok penger nå . Lenke til kommentar
Melchiades Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Noen som har noen erfaring/mening/info om Samsung 32" LE32S86BDX? Ser ut som min lokale Elkjøp selger en utstillings modell av denne TV'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå