mad_arab Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Min 6300 trodde at jeg hadde koplet i headphones da jeg puttet laderen i headphone porten i går. Den var bare inne i et sekund, men siden det har telefonen trodd jeg har headphones koplet til, og jeg klarer pokker ikke å få "fjernet" de headphones jeg aldri har hatt tilkoplet. Hver eneste samtale som kommer inn nå, er jeg nødt til å sette på loudspeakers for å høre noe som helst. Noen som har noen ideer om hvordan jeg kan få fjernet headphones? Endret 6. juli 2008 av mad_arab Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Går ut i fra at du har prøvd å slå av telefonen, ta ut batteriet, la det ligge ute i noen minutter, og slå på igjen? Edit: Evt, koble til headphones igjen, og ta de ut igjen... Endret 6. juli 2008 av bufodill Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg slo av og på isted, men det kan kanskje være lurt å ta ut batteriet en stund. Skal prøve det nå. Jeg har bommet med laderen før, men aldri vært borti noe liknende Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Der var det tydeligvis noe som resatte seg etter batteriet var ute en stund. Alt OK nå ihvertfall. Må passe på å dytte laderen i riktig hull neste gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå