kentove91 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei. lurer på om noen her vet om en nett butikk som selger enten: Metal gear solid 2: sons of liberty, eller metal gear 3? Ikke US versjon. en som funker på min ps2. jeg leter og leter finner ikke noe som er norskt. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Metal Gear Solid 3: Snake Eater Metal Gear Solid 3: Subsistence Ingen har det på lager nå, men det kan bestilles. Lenke til kommentar
kentove91 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Metal Gear Solid 3: Snake EaterMetal Gear Solid 3: Subsistence Ingen har det på lager nå, men det kan bestilles. Er mest på leting etter Metal gear solid 2: sons of liberty Jeg har den men det er en ganske ødelagt. Jeg sitter nå her omen trent 65% in i spillet da det låste seg... triste greier. men takk får svaret ska c på disse Lenke til kommentar
FedoraHelper Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vet ikke om en nettbutikk, men EBgames har mange brukt versjoner av Sons of Liberty! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå