Siege Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, jeg som en Zelda elsker har lyst å kjøpe meg Zelda Twilight Princess. Dessverre har jeg ikke Wii pga. penger men jeg har en GameCube og vil da gjerne kjøpe det til GC-en min. Det har dessverre ikke komt til Norge så hvidt jeg vet. Jeg vil derfor kjøpe det fra storbritannia. Det jeg lurte på var om Storbritannia har PAL slik som her i Norge og ikke NTSC som de bruker i USA. Er det derfor trygt å kjøpe det fra storbritannia angående bildeformat? Takk for alle svar. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, de bruker PAL. For øvrig var Wii-versjonen et av de første Wii-spillene vi fikk, og det er på mange måter bare en port fra den eldre GC-versjonen. Begge to er å få i norske butikker, men det nok ikke så mange som selger GC-spill lengre. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja du kan kjøpe fra Storbritania, og ellers stort sett hele europa. Har også sett Zelda TP på GC i Norge før, så det har kommet, så du skal ha en ok sjanse å finne den. Kanskje brukt? Mener på huske at alt er speilvendt på GC versjonen. Ellers er det stort sett kontrollsystemet som er annerledes. Å skyte piler og kaste boomerang og sånt er kjempeartig med Wii-moten, så når økonomien tillater det anbefaler jeg deg en Wii Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå