Gå til innhold

Vurderer å kjøpe Nokia 6220 classic. Noen erfaringer?

Anbefalte innlegg

Som trådtittelen viser vurderer jeg altså å kjøpe 6220C. Noen som har erfaringer med denne i forhold til f.eks N82? Hvordan er kameraet? Er den kjapp? Er byggekvaliteten så laber som så mange skal ha det til?

Håper på raske svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har hatt 6220c en stund nå - å jeg har ikke noe å klage på!! Synes telefonen er knall. Har hatt en del telefoner før denne (Nokia N82,Samsung U900 Soul bla.a) å jeg legger ikke to pinner i kors for å anbefale denne. Er omtrent like mye plastfølelse her som på N82..men slett ikke det verste jeg har vært borti. Ihht N82 er 6220c MYE raskere. Reaksjonstiden i menyene er lik null i forhold,kameraet er raskere - dog samme bildekvalitet. Jeg vil jo si at denne er "typisk" Nokia N series telefon i annen - og raskere innpakning!!

Lenke til kommentar
Jeg har hatt 6220c en stund nå - å jeg har ikke noe å klage på!! Synes telefonen er knall. Har hatt en del telefoner før denne (Nokia N82,Samsung U900 Soul bla.a) å jeg legger ikke to pinner i kors for å anbefale denne. Er omtrent like mye plastfølelse her som på N82..men slett ikke det verste jeg har vært borti. Ihht N82 er 6220c MYE raskere. Reaksjonstiden i menyene er lik null i forhold,kameraet er raskere - dog samme bildekvalitet. Jeg vil jo si at denne er "typisk" Nokia N series telefon i annen - og raskere innpakning!!

Hørest bra ut! Så du vil lett anbefale denne istedet for N82? Det er nemlig de to jeg har sett mest på.. Hvordan er batteritiden i forhold til N82? Hvor mange dager har du batteriet før du må lade?

Lenke til kommentar

Med ganske MYE bruk lader jeg ca hver 3-4 dag!! Da snakker jeg om telefonsamtaler på 3-4t,sms,bildeknipsing o.l. Har ikke testet musikkspilleren enda. N82 ladet jeg ca annen hver dag..

Nei når jeg ser på disse to: N82 VS. 6220c hadde jeg valgt den siste. Er du ikke avhengig av design da. N82 knaket mere,var tregere,hengte seg opp ca en gang pr dag - må nevnes at meldinger + samtalelogg ble borte da,tregere kamera...når du setter igang 6220c merker du ved første trykk at denne er raskere :-)

Lenke til kommentar
Med ganske MYE bruk lader jeg ca hver 3-4 dag!! Da snakker jeg om telefonsamtaler på 3-4t,sms,bildeknipsing o.l. Har ikke testet musikkspilleren enda. N82 ladet jeg ca annen hver dag..

Nei når jeg ser på disse to: N82 VS. 6220c hadde jeg valgt den siste. Er du ikke avhengig av design da. N82 knaket mere,var tregere,hengte seg opp ca en gang pr dag - må nevnes at meldinger + samtalelogg ble borte da,tregere kamera...når du setter igang 6220c merker du ved første trykk at denne er raskere :-)

En batteritid på 3-4 dager med bildetaking og samtaler slik du nevner, virker litt drøyt spør du meg? Har lest litt rundt, og det de fleste klager over ved telefonen er dårlig batteritid..

Lenke til kommentar

Kan være det,men jeg har hatt telefonen i ca 2 uker nå å jeg har ikke hatt behov for lading mere enn hver 3-4 dag. Jeg surfer litt,knipser bilder,sender sms å snakker en god del i telefonen!! Self har det da innvirkning om man bruker skjermasparer,gps,bluetooth o.l...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...