mxole Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei Har satt opp en handlevogn hos komplett. Er det noe jeg burde endre på ? Og passer alt sammen ? Handlevogn Men bygger komplett den sammen om jeg sender ei meld å spør? Litt usikker på å bygge selv Lenke til kommentar
Merko Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ser ikke galt ut det nei. Du kan så vidt jeg vet velge om komplett skal bygge dem eller ikke, send mail og spørr om du er usikker på hvordan du "spør" . Mange tror det er vanskelig og sette sammen en PC, men er ganske lett. Bare vær forsiktig ta 1 steg av gangen. Noe av moroa da man kjøper mange PC deler er jo å sette den sammen osv Står jo greit forklart med bilder i diverse manualer osv. Om du velger og bygge den selv så kan du jo alltid søke litt på google hvordan man bygger en PC, er jo en del "guider". Lykke til uansett. Lenke til kommentar
mxole Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Okei ja,skal søke litt å sånn Men er usikker på når jeg skal kjøre CF Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå