Gå til innhold

(U)skarp uke 2008 - Bildegalleri

Anbefalte innlegg

I denne tråden skal deltakerne poste sitt beste bilde fra (U)skarp uke. For å kunne poste her, må du ha postet minst tre bilder i løpet av uken.

For å få en helhet i galleriet må bildet ditt være maks 1280 pixler på den lengste siden, bruk akam opplastingsfunksjon.

I denne tråden skal det kun være bilder og ingen diskusjon. Ønsker du å kommentere bildene kan du gjør det på generell basis overnevnte tråd eller de forskjellige dagstrådene som er opprettet for (U)skarp uke.

(U)skarp mandag | 30.06.08

(U)skarp tirsdag | 01.07.08

(U)skarp onsdag | 02.07.08

(U)skarp torsdag | 03.07.08

(U)skarp fredag | 04.07.08

(U)skarp lørdag | 05.07.08

(U)skarp søndag | 06.07.08

Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg velger ut dette portrettet fra onsdag i Utfordringsuken. Dette synes jeg passer bra under temaet, mener jeg fikk til hovedmotivet, gutten, rimelig skarpt og fokusert, og bakgrunnen uskarp og ”anonym”

post-92574-1215375743_thumb.jpg

0.6, f/4, 60mm, ISO 100

Canon EF-S60mm f/2.8 Macro USM

RandiA

Lenke til kommentar

Jeg velger mitt bilde fra mandagen. Et bilde med mye uskarphet i seg, dette var motivet jeg brukte lengst tid på i løpet av uka og jeg mener det er det som svarer best til utfordringen.

post-107204-1215627805_thumb.jpg

For meg har denne utfordringen gjort at jeg har tatt frem kameraet seks av sju dager, i tilegg er det blitt mye trening med manuell fokus, (øve å få skarpe bilder med MF). Bortsett fra det tror jeg ikke jeg har lært så mye om dybdeskarphet OSV. som jeg ikke kunne fra før, men det var ikke intensjonen for meg med denne utfordringen heller.

Gratulerer til alle som fullførte :)

Lenke til kommentar

Beklager at bildene kommer sent, men jeg har vært uten nettilgang.

Bilde fra dag 1 er nok den som ble min favoritt, jeg må nok fikse litt her og der i GIMP, men man skal nok ikke se bort fra at dette bildet sniker seg inn på årets julegavekalender til besteforeldre..

post-34853-1215899041_thumb.jpg

Selv om jeg ikke rakk å laste opp bildene før lenge etter fristen, og jeg dermed har "jukset" litt, har det vært veldig moro med denne oppgaven. Ser gjerne at det blir flere i løpet av sommeren.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...