oslofreak Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vurderer å bestille skjerm (Hannspree - 27.5" Widescreen Flat-Panel LCD HD Monitor) fra BestBuy.com, og få det tilsendt via JetCarrier.com. Noen som har erfaringer med JC, og vet om dette er pålitelig? Har aldri bestilt noe fra utlandet via nett, og må si jeg er generelt skeptisk til å benytte meg av en 3e part i tillegg for å få tilsendt det jeg bestiller. Hvor mye vil jeg belage meg på å måtte betale totalt for dette? Tenker da på pris + frakt + avgifter... Har som sagt null erfaring med slikt, fint hvis noen kan forklare meg... Takker Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 JetCarrier er helt ok... Har en nabo som har bestillt bildeler for ca. 30.000 fra usa og sendt med JC. Selv har jeg akkurat lagt inn min første bestilling, også bildeler. Du må betale: varens pris frakt til Linden, New Jersey frakt til hjemmet ditt i norge moms på varens verdi (25%) Lenke til kommentar
efjeldse Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hvordan sparer man da på dette, hvis det gjelder kun en vare? Endret 6. juli 2008 av efjeldse Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Varer bekjente av meg har handlet via JetCarrier har ofte handla mer om å få tak i ting som ikke selges her enn å spare mest mulig penger. Ikke DET... Man kan spare mye på en del varer. F.eks. så kjøpte en kamerat av meg en fabrikkny V8-motor som ble sendt over med båtfrakt av JetCarrier. Han betalte mindre etter at alt av avgifter var betalt for en ny motor enn det den samme motoren kostet brukt her. Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Hvordan sparer man da på dette, hvis det gjelder kun en vare? Poenget er at man kan handle i butikker i USA som ikke sender til Norge. Selv om det vanligvis blir mer i porto enn det ville blitt om butikken sendte direkte til Norge (men merkelig nok ikke alltid..) kan man spare på det dersom varen er mye billigere. Eller man får rett og slett tak i noe som ikke fins i Norge. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Jeg kjøpte akkurat strut bars til bilen min, kostet 150kr i aluminium. Har aldri sett det i norge, så det ble liksom eneste mulighet. Disse ligger i Linden hos JetCarrier nå, og venter på en båt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå