zatux Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette så ut som en kjekk opplevelse! Jeg vil henge meg på ved treff #3. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Dette så ut som en kjekk opplevelse! Jeg vil henge meg på ved treff #3. Feel free Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Første bilde fra meg, kommer nok noen flere etter hvert. Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mja, tror det holder med 1 bilde fra meg.. Så folk her får se hva som VIRKELIG foregikk - sLins Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Mja, tror det holder med 1 bilde fra meg.. Så folk her får se hva som VIRKELIG foregikk - sLins HAhahahahahahahahahaha. Slemming. Edit: Jeg må ihvertfall si takk for at du ikke lastet opp full størrelse Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
slins Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mja, tror det holder med 1 bilde fra meg.. Så folk her får se hva som VIRKELIG foregikk - sLins HAhahahahahahahahahaha. Slemming. Edit: Jeg må ihvertfall si takk for at du ikke lastet opp full størrelse Det var fordi jeg trodde bildet kom til å fylle hele posten. Hvis ikke hadde det iaff blitt 1024* 683, som jeg pleier å legge ut - sLins Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Her var noen flere fra meg. edit> Ser at bildene som har mørke partier ble noe mørkere enn jeg hadde tenkt. Tror skjermkalibreringen ikke funker som den skal på Vista maskinen. Endret 7. juli 2008 av deviant Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ble ikke like mange keepers denne runden, men er da noen som er brukendes: Snodig har besteget Dalsnuten Vegard_ ser skeptisk ut Hille i god gang med "prosjekt filter" Og her er altså dalsnuten Hille igjen. Han er virkelig fotografisk... Toppteamet. Resten av laget var ikke på toppen... Hva er vel tur uten non-stop? Et, ehm. Byggverk Sn0dig jakter vannliljer Hille på safari Fin tur folkens. Satser på like bra vær og ikke minst oppmøte på neste utflukt! Endret 6. juli 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Folkens, jeg blir nødt til å be min lokale Prost lyse dere i bann. Når jeg ser bildene fra utfluktene som kommer fra ymse treff i regi av brukere på dette forumet får jeg ulidelig lyst til å bli med på ett. Og det har jeg ikke råd til, med mindre det kommer et Helgelandstreff. Skamme seg, skulle dere! Ellers var det veldig mye gode bilder her. Liker spesielt siste bildet, namely Hille på Safari. Vet ikke hvorfor, men det faller veldig i smak. Mange andre bilder og fotografer jeg gjerne skulle sagt pene ord om. Men to be frank, I can't be bothered. Lenke til kommentar
deviant Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Men to be frank, I can't be bothered. Men du er jo ikke Frank? Synes det ble en del bra til å være en snartur på en søndag. Tror du må gi oss et kurs i din bruk av polarfilter, Pallesen - det første bildet ser meget bra ut! Eller funker teknikken din bare på Nikon? Endret 7. juli 2008 av deviant Lenke til kommentar
Carny Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det så artig ut. Det ble en lang og slitsom dag for min del i går. ...neste gang! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Men to be frank, I can't be bothered. Men du er jo ikke Frank? Synes det ble en del bra til å være en snartur på en søndag. Tror du må gi oss et kurs i din bruk av polarfilter, Pallesen - det første bildet ser meget bra ut! Eller funker teknikken din bare på Nikon? He he, ja den teknikken fungerer nok kun på nikon 14-24 for jeg har nemlig ikke brukt polafilter. Fargene 14-24 leverer er helt utrolige til landskap og skyer! Det gjelder å velge rett utstyr vettu Endret 7. juli 2008 av Pallesen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) HDR av et hus ved parkeringsplassen Macro med Kitobjektiv Pallesen i aksjon Unknown girl Alle samlet Edit: Vidvinkelen min er offisielt i Norge. Gikk rett gjennom tollen klokken 7 i dag morgen. "SCHEDULED FOR DELIVERY TODAY" woho Endret 7. juli 2008 av Hille Lenke til kommentar
deviant Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 HDR av et hus ved parkeringsplassen *fundere* Er ikke hele dette motivet allerede innenfor kameraets dynamiske område? Hva oppnår man i så fall ved å lage HDR av en slik scene? For øvrig et flott bilde! Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 masse spesi farger :] Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tviler sterkt på at du kunne klart det med en enkelteksponering? Da skal du i såfall presse råfila til det ytterste, og gjerne litt arbeid i PS også. For mye detaljer i skyene i forhold til forgrunnen til å være en enkelteksponering. Lenke til kommentar
zatux Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Unknown girl Fantastisk bilde. Mektig, og med jenta; så fritt! Med den røde genseren som prikken over i-en - jeg bøyer meg. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 18. august 2008 Forfatter Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Har endelig fått meg til å fremkalle filmen og scannet negativene Endret 18. august 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 2. september 2008 Forfatter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg har fått fremkalt en film til (Trodde bare jeg tok 1?) Portrett, 15mm style Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå