sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Godt oppmøte denne gangen, glemte å kjøpe grill så ble lite av det. Bildene følger Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Må bare få lagt inn bildene, så får vi se snodig med gjørme til knærne Pølse på Shell smaker bedre enn pølse på grillen. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Må bare få lagt inn bildene, så får vi se snodig med gjørme til knærne Pølse på Shell smaker bedre enn pølse på grillen. Jeg ofrer ihvertfall litt for å få tatt bilder, i motsetning til visse andre... Edit: Tar jammen lang tid å tømme to 4GB minnekort. Endret 6. juli 2008 av sn0dig Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Må bare få lagt inn bildene, så får vi se snodig med gjørme til knærne Pølse på Shell smaker bedre enn pølse på grillen. Jeg ofrer ihvertfall litt for å få tatt bilder, i motsetning til visse andre... Edit: Tar jammen lang tid å tømme to 4GB minnekort. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Venter i spenning. Feil å lage tråd uten å dytte noen bilder i førsteposten. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Venter i spenning. Feil å lage tråd uten å dytte noen bilder i førsteposten. Det er jo selvfølgelig for å skape litt spenning Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Her kommer snodig i vannet Øy! Gidder du å burne de kritthvite beina mine litt eller? Lenke til kommentar
deviant Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Burger på grillen hjemme er heller ikke så værst Et par kopper kaffe nå, så skal jeg begynne å tømme minnekortene. Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ble ikke så bra i HDR dette her. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Et par kopper kaffe nå, så skal jeg begynne å tømme minnekortene. Synd du ikke kom helt opp til toppen, så skulle du ha fått kaffe av meg.. Første fra meg. Kommer flere når jeg har fått de ut på serveren. Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Mine bidrag til bildetråden Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Vegard_ Vegard_ (Pallesen tafser litt på Hille sitt 400D kit ) Dama mi, Pallesen, Hille og Vegard_ Vegard_ Pallesen Hille Hille tar gruppebilde Vannliljene Vegard_ synes det var veldig morsomt å ta bilde mens jeg var ute i vannet Payback? deviant knipser avgårde med 6.5FPS med meg, jeg knipser med 8FPS tilbake Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Payback? Haha, nice :!: Kan vi kalle utflukten vellykket? Edit: Du fikk foresten uttelling for badeturen din, bildene dine ble flotte Endret 6. juli 2008 av Vegard_ Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Payback? Haha, nice :!: Kan vi kalle utflukten vellykket? Ja det kan vi Lurer på om jeg skal vise det bildet til Thya Lenke til kommentar
Vegard_ Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Payback? Haha, nice :!: Kan vi kalle utflukten vellykket? Ja det kan vi Lurer på om jeg skal vise det bildet til Thya hehe, kjør på. Slik at hun kan ferkse meg neste gang jeg kommer innom? Lenke til kommentar
sn0dig Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 hehe, kjør på. Slik at hun kan ferkse meg neste gang jeg kommer innom? Indeed. Ta deg i øret og kaste deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå