Gå til innhold

Deep Impact High Speed


Anbefalte innlegg

jeg hadde netopp en Trig Trig Rex med en Delta vifte på 16W på... som bråkte som ett hælvette og lå på 40grader! så kjøpte jeg en Deep Impact High Speed

som vistnokk skall takle en XP3000+ og jeg har en XP 2000+! og nå ligger jeg på 49grader... hva er feilen? er det kjøleren eller er det noe jeg har gjort feil???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hallo!!!

 

er ikke noe vits i å mase fordi du ikke får svar på 2 min....

 

Smør deg selv med litt tålmodighet........ :-?

 

anyway.... hadde selv en T-bird 1400 som ble kjølt av en TT super orb, som skulle takle Cpu'er opp til 1,6 ghz... temperaturen lå på 79 grader... Har byttet til en taisol som takler hastigheter opp til 1.4 ghz, og nå ligger tempen på 40-50 grader... så det er stor forskjell på kjølere, bare prøv deg frem... klokk ned cpu'en og se om tempen synker osv...

 

-apollox

Lenke til kommentar

49 grader er jo ikke akkurat høy temperatur, da. Og hva forventer du egentlig når du går fra turbo-vifta delta (Det er faktisk en grunn til at den bråker også, den er utrolig effektiv til å flytte luft) til en mye stillere utgave? Regnet du da med å ha samme temp som du fikk med deltaen? Nei, 49 grader er helt grei temperatur. Ingen ting å bekymre seg over.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...