Bellanca Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Bestilte TV2 sport online hos Canal Digital i dag, for å se kamp i kveld, selvfølgelig. Det tok vintre og vår før adgang ble gitt, selv om Canal Digital sier tilgang ville bli gitt i løpet av få minutter. Løsningen ble å la kortet stå i på riktig kanal fram til oppgradering var hjort, noe som tok veldig lang tid. Innlegget er redigert tilbake igjen, for å gi en fremstilling av problemstillingen etter ønske fra moderator ATwindsor. Opprinnelig ble tråden ønsket slettet, da problemet ble løst før noen svar var gitt. Endret 6. juli 2008 av Bellanca Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Eller du kan fortelle hva problemet var og hvordan du løste det. Det kan jo hende at noen andre kan ha nytte av det. Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Problemet var at Canal Digital kortet brukte vintre og vår på å oppdatere seg før jeg fikk sett fotballkamp... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Vennligst ikke ødelegg informasjonen som har vært i førstepost og overskrift, vi pleier ikke å slette eller stenge tråder som er løst, men heller la de stå åpne, så andre med liknende problem kan få nytte av det. Det er forøvrig også imot retningslinjene å "ødelegge" førsteposten på den måten. Bare en vennlig henstilling til senere. AtW Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er veldig typisk at ALLE skal sende inn bestillingen RETT før kampen, og da blir det fort forsinkelser - noe man ikke normalt er vant til å erfare.. Tips: Tenk fremover, bestilt det du skal ha med LITT mer enn en times margin, så skal du se at alt går så mye bedre og smoothere ;D Lenke til kommentar
Bellanca Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Det er veldig typisk at ALLE skal sende inn bestillingen RETT før kampen, og da blir det fort forsinkelser - noe man ikke normalt er vant til å erfare.. Tips: Tenk fremover, bestilt det du skal ha med LITT mer enn en times margin, så skal du se at alt går så mye bedre og smoothere ;D DET vet jeg også. Men det ble et innfall, og da måtte det bestilles. Problemet var ikke hos CD, tror jeg, men selve oppdateringen av kortet. Når man gjør bestillingen får man beskjed om at det tar få minutter før man har tilgang. Når disse få minuttene ble til mange og lange, da begynte jeg og lure. Systemet til CD er såvidt jeg forstår helautomatisk. Lenke til kommentar
woptidu Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det er veldig typisk at ALLE skal sende inn bestillingen RETT før kampen, og da blir det fort forsinkelser - noe man ikke normalt er vant til å erfare.. Tips: Tenk fremover, bestilt det du skal ha med LITT mer enn en times margin, så skal du se at alt går så mye bedre og smoothere ;D DET vet jeg også. Men det ble et innfall, og da måtte det bestilles. Problemet var ikke hos CD, tror jeg, men selve oppdateringen av kortet. Når man gjør bestillingen får man beskjed om at det tar få minutter før man har tilgang. Når disse få minuttene ble til mange og lange, da begynte jeg og lure. Systemet til CD er såvidt jeg forstår helautomatisk. Det er og vil alltid være forsinkelser ved systemer som dette når det er pågang, tro meg :] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå