aleksander_sk Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Det er for å få oppgradert alle våpen (for å få tropyen) og så for å kunne runde spillet med kun Plasma Cutter. Om jeg kan gå fra medium til easy så greier jeg det, om jeg skal gå til hard så vil det kreve enda flere gjennomspillinger for å få trophyene. Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Jeg har skaffet meg Dead Space, og jeg syns det er kjempemessig. Kan bare sitte og spille i en lang stund. Jeg har vel ikke satt lista så høyt på survival-horror-spill, hadde heller ingen forventninger til det enn at det så kult ut, så syns det er knall. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 16. november 2008 Del Skrevet 16. november 2008 Spiller på pc med 360-kontroller og elsker spillet. Hvis man spiller på pc så må man huske og slå på vsync så musa ikke hakker så jæ....=) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Folk her på forumet sammenligner det med Resident Evil 4 og Bioshock. Gode anmeldelser i tillegg. Tror jeg må skaffe meg dette spillet ja. Må bare spille meg ferdig med Bioshock først. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Har akkurat kommet meg gjennom spillet, og fucked up som det virker, så ser det ut for at når en starter på nytt med alt utstyret en har fått tidligere starter en på samme vanskelighetsgrad. Er mulig jeg tar feil. Er det standard at når en er feridg med spill, så lagrer en, og når en da loader den saven begynner en på en vanskelighetsgrad over? I såfall tar jeg feil. Endret 17. november 2008 av aleksander_sk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 yupp, du kan ikke øke vansklighetsgraden med utstyret du klarte spillet med:( Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Det er jo bare helt bak mål. Er ikke det litt av poenget med å ha denne muligheten? Da må jeg jo gjennom spillet sikkert 4 ganger før jeg får alle trophyene. F*#$%!! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Syns det selv:S derfor man bør starte på hard med en gang, jeg begynte på nytt og gjorde det. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 hard er jo ikke verste vanskegrad da. Det er impossible. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Hvorfor tror du det heter UMULIG? :!: Jeg holder meg til hard, du må uansett en gang igjennom for og åpne umulig=) Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Haha:) var bare det a jeg ikke forstod hvorfor du absolutt skulle starte på hard. Jeg har nå ett oppsett der jeg må gjennom spillet 3 ganger til før jeg har alle trophies. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 bah, det er kjedelig:( Har du noen tips til hva ma burde bygge på i starten( med nodes altså)? Og spiller du Fallout 3 foresten?( bare for og spørre) Lenke til kommentar
arokh Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 (endret) Jeg er på chapter 7 medium nå, bygde ut plasma cutter først og er snart ferdig med min oblivion suit Plasma cutter er råfet når den er maksa, finner masse ammo til den og. Endret 17. november 2008 av arokh Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Første runde gjorde jeg mest med Rigen. Gjorde et par forbedringer på plasma cutteren og force gun. Jeg brukte også mye nodes på å komme meg inn de lukkede dørene (de man trenger nodes for å komme gjennom). Det som er greit første runde er å fokusere på å få med seg alt av logger, kutte så mange limbs som mulig, passe på og få alle kill 30 enemies with ..... tropyene, og gjøre ferdig skytebanen og Zero-G basketball greiene. Utenom dette så kan en la resten være igjen til neste runde uten at det går utover andre trophies. Det er mulig å klare alle trophies på 3 gjennomspillinger. arokh: Du finner ammo til de våpnene du har i arsenalet til en hver tid. Om du kun bruker plasma cutter så finner du stort sett kun ammo til den. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 18. november 2008 Del Skrevet 18. november 2008 (endret) Nå har jeg runda spillet for andre gang. Denne gang med kun plasma cutteren. Jeg tenkte det kunne vært greit å diskutere taktikker i forhold til å gjennomføre spillet på impossible. Min taktikk blir nok å kjøre spillet med fokus på plasma cutteren. Jeg foretrekker den forran alle de andre. uansett fiende. Opplevde ikke noe problem med å fullføre spillet med bare det våpenet. Skal også nevnes at spillet tar ca. halve tiden andre gang gjennom. Nå mangler jeg bare 2 trophies så er det første platinum på meg:) EDIT: 1 trophy igjen. Endret 19. november 2008 av aleksander_sk Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. november 2008 Del Skrevet 19. november 2008 Savner Trophies, det er ikke på pc:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå