Gå til innhold

Dead Space. Noen som skal ha det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat kommet meg gjennom spillet, og fucked up som det virker, så ser det ut for at når en starter på nytt med alt utstyret en har fått tidligere starter en på samme vanskelighetsgrad.

 

Er mulig jeg tar feil.

 

Er det standard at når en er feridg med spill, så lagrer en, og når en da loader den saven begynner en på en vanskelighetsgrad over? I såfall tar jeg feil.

Endret av aleksander_sk
Lenke til kommentar

Første runde gjorde jeg mest med Rigen. Gjorde et par forbedringer på plasma cutteren og force gun. Jeg brukte også mye nodes på å komme meg inn de lukkede dørene (de man trenger nodes for å komme gjennom). Det som er greit første runde er å fokusere på å få med seg alt av logger, kutte så mange limbs som mulig, passe på og få alle kill 30 enemies with ..... tropyene, og gjøre ferdig skytebanen og Zero-G basketball greiene. Utenom dette så kan en la resten være igjen til neste runde uten at det går utover andre trophies. Det er mulig å klare alle trophies på 3 gjennomspillinger.

 

arokh: Du finner ammo til de våpnene du har i arsenalet til en hver tid. Om du kun bruker plasma cutter så finner du stort sett kun ammo til den.

Lenke til kommentar

Nå har jeg runda spillet for andre gang. Denne gang med kun plasma cutteren.

 

Jeg tenkte det kunne vært greit å diskutere taktikker i forhold til å gjennomføre spillet på impossible. Min taktikk blir nok å kjøre spillet med fokus på plasma cutteren. Jeg foretrekker den forran alle de andre. uansett fiende. Opplevde ikke noe problem med å fullføre spillet med bare det våpenet.

 

Skal også nevnes at spillet tar ca. halve tiden andre gang gjennom.

 

Nå mangler jeg bare 2 trophies så er det første platinum på meg:)

 

EDIT: 1 trophy igjen.

Endret av aleksander_sk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...