Gå til innhold

Dead Space. Noen som skal ha det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...

Tenkte det kunne være ålreit med en bump av denne tråden nå som release nærmer seg med stormskritt. Må si jeg er litt overrasket over hvor lite Dead Space er nevnt her på forumet. Trodde det bugnet av sci-fi/horror fans her, og hva ser vel mer lovende ut i denne sjangeren enn nettopp Dead Space. Spillet ser ut som en herlig blanding av filmene Alien, The Thing og Event Horizon, og ser ut til å diske opp med minst like forstyrrende bilder og stemning som disse respektive filmene. Spillmekanikken ser ut til å ta mye etter Resident Evil 4, noe som ærlig talt ikke kan sies å være lite smart. I tillegg får action-delen av spillet en herlig vri i form av hovedpersonens våpenarsenal, som består av diverse "verktøy", som brukes strategisk for å immobilisere fiender.

 

Spillet er blitt godt mottatt sålangt for de som måtte bry seg om dette.

 

For de av dere som ønsker å lade opp med litt bakgrunnshistorie før release den 23. Oktober, har det blitt sluppet 5 episoder med animerte tegneserier (tror det blir 6 totalt). Disse finner du her:

 

*Animated Comic: Issue 1

*Animated Comic: Issue 2

*Animated Comic: Issue 3

*Animated Comic: Issue 4

*Animated Comic: Issue 5

 

I tillegg til disse finnes også en del snacks over på NoKnownSurvivors.

 

Kan også nevne at det kommer en tegnefilm om forhistorien til spillet ved navn Dead Space: Downfall. Trailer og info om denne finner du her.

 

Så da er det bare vente i spenning på den interaktive delen, og hovedattraksjonen som jo er Dead Space spillet. Jeg veit iallefall at jeg gleder meg fryktelig (pun intended) til torsdag!

Lenke til kommentar
Gleder meg jeg og. Blir dette i stedet for Bioshock.

 

Nå har ikke jeg prøvd Dead Space, men jeg kan love deg at Bioshock ikke er noe du vil gå glipp av uansett!

 

Er så mange knallspill som kommer, så vet ikke om det blir kjøp av Dead Space i nær fremtid, men jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe det før eller senere. Synes det ser veldig kult ut!

Lenke til kommentar

Må innrømme jeg var skeptisk til dette spillet rundt annonsering. Var redd for at dette skulle bli nok et "EA-samlebånd" spill.

 

Men omtaler og videoer fra spillet har overbevist meg! Dette skal sjekkes nærmere. Likevel et par andre spill som står høyere på lista om dagen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...