Disorder Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg har sett noen gameplay videoer av spillet og det ser dritgøy ut. Det ligner veldig på Resident Evil 4 når det gjelder design. Noen andre som skal ha det? Endret 6. juli 2008 av Disorder Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 oh yes, blir phett... Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 dette ser ganske bra ut ja. gleder meg til å se noen anmeldelser av spillet! får litt alien filmene feeling når jeg ser litt ingame action. Lenke til kommentar
master_al Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Dette blir spennende, minner meg en del om Bioshock. Er altid bra med skrekkspill Lenke til kommentar
dioX Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 sånne spill blir for skummelt for meg XD Men da jeg først starter på de så klarer jeg ikke legge de vekk igjen. Så kanskje jeg kjøper det... Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Skrekk må vel være yndlings sjangeren min! Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei det er for skummelt for meg Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ser veldig fram til dette spillet Lenke til kommentar
Tackli Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Tenkte det kunne være ålreit med en bump av denne tråden nå som release nærmer seg med stormskritt. Må si jeg er litt overrasket over hvor lite Dead Space er nevnt her på forumet. Trodde det bugnet av sci-fi/horror fans her, og hva ser vel mer lovende ut i denne sjangeren enn nettopp Dead Space. Spillet ser ut som en herlig blanding av filmene Alien, The Thing og Event Horizon, og ser ut til å diske opp med minst like forstyrrende bilder og stemning som disse respektive filmene. Spillmekanikken ser ut til å ta mye etter Resident Evil 4, noe som ærlig talt ikke kan sies å være lite smart. I tillegg får action-delen av spillet en herlig vri i form av hovedpersonens våpenarsenal, som består av diverse "verktøy", som brukes strategisk for å immobilisere fiender. Spillet er blitt godt mottatt sålangt for de som måtte bry seg om dette. For de av dere som ønsker å lade opp med litt bakgrunnshistorie før release den 23. Oktober, har det blitt sluppet 5 episoder med animerte tegneserier (tror det blir 6 totalt). Disse finner du her: *Animated Comic: Issue 1 *Animated Comic: Issue 2 *Animated Comic: Issue 3 *Animated Comic: Issue 4 *Animated Comic: Issue 5 I tillegg til disse finnes også en del snacks over på NoKnownSurvivors. Kan også nevne at det kommer en tegnefilm om forhistorien til spillet ved navn Dead Space: Downfall. Trailer og info om denne finner du her. Så da er det bare vente i spenning på den interaktive delen, og hovedattraksjonen som jo er Dead Space spillet. Jeg veit iallefall at jeg gleder meg fryktelig (pun intended) til torsdag! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gleder meg jeg og. Blir dette i stedet for Bioshock. Skal også ha FarCry 2 på torsdag så blir starten på en lang periode med mye knallspill. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Plukker definitivt opp dette på torsdag. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Gleder meg jeg og. Blir dette i stedet for Bioshock. Nå har ikke jeg prøvd Dead Space, men jeg kan love deg at Bioshock ikke er noe du vil gå glipp av uansett! Er så mange knallspill som kommer, så vet ikke om det blir kjøp av Dead Space i nær fremtid, men jeg regner med at jeg kommer til å kjøpe det før eller senere. Synes det ser veldig kult ut! Lenke til kommentar
Pesico Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Vet det er mange som digger det, men likte ikke demoen. Nå har riktignok demoer aldri vært min greie. Likte ikke Uncharted demoen heller og det er en av favorittspillene mine. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Har det kommet demo? Trodde ikke det skulle bli noen demo for dette? Jeg ønsker meg det til jul uansett jeg. Lenke til kommentar
qazy Skrevet 23. oktober 2008 Del Skrevet 23. oktober 2008 Må innrømme jeg var skeptisk til dette spillet rundt annonsering. Var redd for at dette skulle bli nok et "EA-samlebånd" spill. Men omtaler og videoer fra spillet har overbevist meg! Dette skal sjekkes nærmere. Likevel et par andre spill som står høyere på lista om dagen. Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 Er det noen som kan fortelle meg om det er mulig, etter å ha rundet spillet på medium, å starte med alt utstyret en har opparbeidet seg på easy? Vet det går an på hard, men ikke andre veien. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 Hvorfor vil du kjøre easy når du har runda det på medium? Du kan vel like greit trykke inn noen cheats da om du bare vil leke deg gjennom easy med alle våpen. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 15. november 2008 Del Skrevet 15. november 2008 (endret) Prøvde det i 20-25 min på PC. Det jeg hadde rukket å spille til da skuffet meg i forhold til hva jeg har hørt. Endret 15. november 2008 av Sindre :) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå