J@cob Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg skylder på lynet som gjør at det blinker i skjermen min ang. dårlig emnetittel. Vent. Hvorfor i helvete sitter jeg her nå? LYN! LYN! LYN! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Jævla drittregn. Håper det lyner inatt i det minste : ( Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 synes du bomma litt på komposisjonen her, prøv et litt annet utsnitt, tror bildet har mye potensiale Lenke til kommentar
trotjo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hvorfor i helvete sitter jeg her nå? LYN! LYN! LYN! Jævla drittregn. Håper det lyner inatt i det minste : ( Hehe. Trodde det var en fotballkamp du skulle se. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Fotball? Huff nei. Gudene forby. Lenke til kommentar
heggstad Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Fotball? Huff nei. Gudene forby. hehe, har lagt merke til en merkelig sammenheng er på akam; det er mange fotografer som forbyr fotball. at de som tar bilder ofte ikke liker denne ballsporten. hvorfor det skal være sånn vet jeg ikke, men er kanskje noe vi kunne diskutert på en annen tråd. konklusjon: mange som er trådstarterer på akam, liker ikke fotball;) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 En god tvekamp pleier å tilfredsstille gudene, bare så det er sagt. Bildet får jeg ikke helt tak på, selv om det er enkelt. DOF er flotte saker å leke med, men ikke kun for lekens skyld. Jeg føler at du er litt tapt i fascinasjonen her, men det kan jo også være at du søker etter et genuint uttrykk. Jeg bare får ikke helt taket på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå