b-real Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Witnesses and representatives at the U.S. House Judiciary Committee (news - web sites)'s Subcommittee on Courts, the Internet, and Intellectual Property hearing Thursday did express fears that profits from widespread copying of movies, music, and software outside the United States were being funneled into terrorist organizations, but the hearing produced no concrete examples of that happening. Read more United States of whateva! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Lite sannsynlig ettersom jeg selv kan rippe en DVD og jeg tjener ikke noe på det. Samme med MP3. Er nok enda ett desperat forsøk på å få "oss" til å slutte med pirat kopieringen. Lenke til kommentar
DjSlayer Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Idiotiskt, man støtter ikke terror når man laster ned mp3. Det er bare svada snakk Når man prøver å legge ansvaret på mange tusen døde over på meningman som kanskje vil bare ha litt festmusikk eller lignende. Musikk som er rippet av en likesinnet. Argumentene må være like tomme som hodet til en hasjrøker. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Latterlig. Hahaha laster som fyy Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Echterion ?? Hva er DET for noe da ? B|Real var MYE diggere. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Echterion ?? Hva er DET for noe da ? B|Real var MYE diggere. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Jeg og Bin Laden er kollegaer , og jeg er stolt av det! :-S Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kan ikke gjøre annet enn å le av det Så når jeg konverterer mine CDer til mp3 og deler de på hw.hubben så støtter jeg terrorisme? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 HW.no hubben?? :o kor? :x Lenke til kommentar
fondus Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 HW.no hubben?? :o kor? :x du har vært på #hw.no, og der har adressen vært fast inventar. Jeg vet ikke om det er lov å si det her på forumet, så du får komme på irc så skal jeg paste adressa til deg... Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Trader en del metal med Bin Laden og Saddam jeg... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 HW.no hubben?? :o kor? :x du har vært på #hw.no, og der har adressen vært fast inventar. Jeg vet ikke om det er lov å si det her på forumet, så du får komme på irc så skal jeg paste adressa til deg... Hmm eg harbare vært innom ca 5 ganger. jaja kommer innom snart...... Lenke til kommentar
christt Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Kunne jo sagt: Hver gang du kjøper noe fra USA så støtter du slakt av uskyldige mennesker! Samt utdannelse av fremtidige terrorister. Lenke til kommentar
ripset Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Noe av det dummeste fosøket på å begrense Mp# nedlatning jeg har sett Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 16. mars 2003 Del Skrevet 16. mars 2003 Akkurat nå er jeg med i et program som går ut på at ungdom i Norge skal laste ned filmer og musikk til inntekt for det som er igjen av Taliban. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå