Gå til innhold

[AoC]Har US Collector's kode - hvordan bruke den på EU-servere?

Anbefalte innlegg

Men gjerne kom med "US" infoen, så kan jeg teste om US funker på EU :)

Ja, for jeg er født i går. :p

Uansett blir det ikke til at jeg prøver før jeg er tilbake fra en jobbtur denne uken. Vil ikke gå glipp av opptil flere av gratisdagene mine heller!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men gjerne kom med "US" infoen, så kan jeg teste om US funker på EU :)

Ja, for jeg er født i går. :p

Uansett blir det ikke til at jeg prøver før jeg er tilbake fra en jobbtur denne uken. Vil ikke gå glipp av opptil flere av gratisdagene mine heller!

Nå tenkte jeg på > <UniverseAddr> aoc-eu-um.live.ageofconan.com:7000 </UniverseAddr> US-versjonen av den. ikke CD Keyen din :)

Lenke til kommentar

Ah, jeg har ikke installert ennå fordi fruen bruker diskene for øyeblikket. Siden hun har disker fra før har jeg bare fått selve koden fra kompisen min, sånn foreløpig.

Uansett, jeg har lyst til å vente og se hva Funcom sier, om de kommer med noe ytterligere svar på forespørselen min.

Takk for hjelpen, uansett!

Endret av Aetius
Lenke til kommentar

Koden du har fått kan kun brukes til å opprette en amerikansk spillkonto. Og som kjent kan ikke amerikanske kontoer brukes på europeiske server og visa versa.

Så det Merkoen skriver har igrunnen ikke noenting med saken å gjøre.

Så ja, du må daske Funcomkompisen din til å gi deg en EU kode.

Lenke til kommentar
Koden du har fått kan kun brukes til å opprette en amerikansk spillkonto. Og som kjent kan ikke amerikanske kontoer brukes på europeiske server og visa versa.

Tror ikke du vet hva du snakker om jeg. :)

Lenke til kommentar

Tja, her er mailen jeg fikk fra Funcom support i dag:

Hi,

Unfortunately we can't make the US game playable on EU servers, but you are welcome to play on US servers.

I sincerely apologize for the inconvenience. Please let me know if I can do anything further to assist!

Lenke til kommentar

Vet relativt godt hva jeg snakker om, siden akkurat det samme skjedde meg som førte til at jeg måtte bite i det sure eplet og kjøpe meg ett EU eksemplar av spillet. Sure, du kan bruke "US" klienten til å spille i Europa, men det hjelper jo fint lite siden du ikke vil få opprettet en konto i europa uten en europeisk kode. (Eller visa versa)

Istedet for å slenge ut idiotkommentarer, kan du kanskje heller komme med noe holdbart som motbeviser det jeg sier. Både min egen erfaring, og supportmailene han har fått peker jo ganske tydelig mot at du har feil.

Lenke til kommentar

Tror ikke du vet hva du snakker om. Om du har en US konto så kan du ikke spille på europeiske servere, 'nuf said.

Det gikk ikke i WoW, går ikke i AoC... Kommer aldri til å funke. En US konto er låst til US servere, en Europa konto er låst til europeiske servere. Det hjelper ikke å sette server info til europa, da du ikke har en europeisk konto.

Lenke til kommentar
Ah, jeg har ikke installert ennå fordi fruen bruker diskene for øyeblikket. Siden hun har disker fra før har jeg bare fått selve koden fra kompisen min, sånn foreløpig.

Uansett, jeg har lyst til å vente og se hva Funcom sier, om de kommer med noe ytterligere svar på forespørselen min.

Takk for hjelpen, uansett!

Husk på å legge cdene inn på harddisken og installere, det går fortere.

Deamontools FTW

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...