Gå til innhold

Playstation store trailer på norsk, hvordan skifte til engelsk?

Flippo

Anbefalte innlegg

Jeg lasta ned Resistance 2 trailern og fikk hele greia ødelagt av en norsk voiceover. Er det noe jeg kan gjøre for å få trailere og greier derifra kun på engelsk? Har alt satt til engelsk i konfiger mener jeg og PS3en er USA utgave.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har mest sannsynelig registrert deg som norsk borger, så derfor har Sony nektet deg noe annet enn kjipe dubs *grøss* BELIEVE IT!

Få deg amerikansk konto, postnummeret til Minneapolis, Mionnesota er 55416, lykke til!

EDIT: Så nettop den norske traileren...herregud, det var tragisk...

Endret av S-r-ex
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Dro på ferie etter at jeg la inn innlegget så beklager at jeg vekker det til live igjen så seint.

Jeg har amerikansk PS3, kjøpt og registrert(mener jeg, må vel sjekke nå) i USA og engelsk språk oppsett. Jeg fikk likevel en dubba utgave av Resistance 2 trailern. Enda kjipere er det kanskje at tilleggene jeg kjøpte til BUZZ også kom kun i norsk såvidt jeg ser. Finner dem ikke i lista om jeg starter det m. engelsk språk valgt.

Hvordan kan jeg bytte PS-Store som foreslått av Langkaas?

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Dro på ferie etter at jeg la inn innlegget så beklager at jeg vekker det til live igjen så seint.

Jeg har amerikansk PS3, kjøpt og registrert(mener jeg, må vel sjekke nå) i USA og engelsk språk oppsett. Jeg fikk likevel en dubba utgave av Resistance 2 trailern. Enda kjipere er det kanskje at tilleggene jeg kjøpte til BUZZ også kom kun i norsk såvidt jeg ser. Finner dem ikke i lista om jeg starter det m. engelsk språk valgt.

Hvordan kan jeg bytte PS-Store som foreslått av Langkaas?

Som jeg sa, du har registrert deg til å bo i Norge. Eneste løsningen da er å opprette en amerikansk/britisk konto, men velg amerikansk, mye bedre utvalg på PS Store. Når du oppretter kontoen, oppgi by som minneapolis, postnummer 55416 og staten er Minnesota. Resten kan være ren piss. Er en eller annen tråd her som sier hvordan du får norsk bankkort registrert til amerikansk konto.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...