Flippo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg lasta ned Resistance 2 trailern og fikk hele greia ødelagt av en norsk voiceover. Er det noe jeg kan gjøre for å få trailere og greier derifra kun på engelsk? Har alt satt til engelsk i konfiger mener jeg og PS3en er USA utgave. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Gå på den amerikanske ps storen Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Du har mest sannsynelig registrert deg som norsk borger, så derfor har Sony nektet deg noe annet enn kjipe dubs *grøss* BELIEVE IT! Få deg amerikansk konto, postnummeret til Minneapolis, Mionnesota er 55416, lykke til! EDIT: Så nettop den norske traileren...herregud, det var tragisk... Endret 6. juli 2008 av S-r-ex Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 går også ann å skifte språk på PS3en. Fungerte hvertfall med ratchet and clank. Lenke til kommentar
Flippo Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 (endret) Dro på ferie etter at jeg la inn innlegget så beklager at jeg vekker det til live igjen så seint. Jeg har amerikansk PS3, kjøpt og registrert(mener jeg, må vel sjekke nå) i USA og engelsk språk oppsett. Jeg fikk likevel en dubba utgave av Resistance 2 trailern. Enda kjipere er det kanskje at tilleggene jeg kjøpte til BUZZ også kom kun i norsk såvidt jeg ser. Finner dem ikke i lista om jeg starter det m. engelsk språk valgt. Hvordan kan jeg bytte PS-Store som foreslått av Langkaas? Endret 29. juli 2008 av Flippo Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Dro på ferie etter at jeg la inn innlegget så beklager at jeg vekker det til live igjen så seint. Jeg har amerikansk PS3, kjøpt og registrert(mener jeg, må vel sjekke nå) i USA og engelsk språk oppsett. Jeg fikk likevel en dubba utgave av Resistance 2 trailern. Enda kjipere er det kanskje at tilleggene jeg kjøpte til BUZZ også kom kun i norsk såvidt jeg ser. Finner dem ikke i lista om jeg starter det m. engelsk språk valgt. Hvordan kan jeg bytte PS-Store som foreslått av Langkaas? Som jeg sa, du har registrert deg til å bo i Norge. Eneste løsningen da er å opprette en amerikansk/britisk konto, men velg amerikansk, mye bedre utvalg på PS Store. Når du oppretter kontoen, oppgi by som minneapolis, postnummer 55416 og staten er Minnesota. Resten kan være ren piss. Er en eller annen tråd her som sier hvordan du får norsk bankkort registrert til amerikansk konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå