Gå til innhold

Noen her som er smartere enn en sjimpanse?

Splitter

Anbefalte innlegg

Hehe, neida prøver ikke for å si noe galt om forumbrukerne, men antar det ikke bare er meg som blir grundig slått av sjimpansene i DENNE testen.

Det er en link til en video på siden som viser hvor utrolig flinke sjimpanser er til dette, men synes DENNE videoen på YouTube forklarer det litt bedre.

Å

er en video til alle som fremdeles mener at sjimpanser er dumme. :!:
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Umulig å huske tallene når du ikke rekker å se mer enn 2 av de uansett

Det er å rekke og se alle tallene som er problemet ja. Hvis man er heldig er det mulig å se de 2 - 3 første tallene, men resten blir ren gjetting. Likevel fant jeg faktisk en måte og slå sjimpansene på.

Har også lyst til å utfordre alle andre med dette. Det finnes et svært enkelt triks som gjør det mulig å bli like flink som sjimpansene. I kveld klarte jeg 9 av 10 riktige, men med dette "trikset" skal det ikke være noe problem å klare 10 av 10 etter noen forsøk. Noen som tar utfordringen? ;)

PS. Det er selvfølgelig ikke lov å bruke noen form for tekniske hjelpemidler som f.eks kamera eller "Print Screen".

post-22020-1215384390_thumb.png

Endret av Splitter
Lenke til kommentar

Der satt den! :D

Tok lang tid, men klarte det til slutt. Trikset er å lukke øynene like før tallene forsvinner. Virker nesten som om tallene brenner seg inn noen tiendedeler av et sekund på netthinnen, og den ekstra tiden er alt som trengs. Virket iallfall veldig bra for meg. Uten å bruke denne metoden klarer jeg max 4 riktige.

post-22020-1215443513_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...