Splitter Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe, neida prøver ikke for å si noe galt om forumbrukerne, men antar det ikke bare er meg som blir grundig slått av sjimpansene i DENNE testen. Det er en link til en video på siden som viser hvor utrolig flinke sjimpanser er til dette, men synes DENNE videoen på YouTube forklarer det litt bedre. Å er en video til alle som fremdeles mener at sjimpanser er dumme. :!: Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hans Rosling beviser at sjimpanser er smartere enn svenske studenter og professorer ved Karolinska Institutet Endret 6. juli 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hans Rosling beviser at sjimpanser er smartere enn svenske studenter og professorer ved Karolinska Institutet Herregud.. frustrerende toneleie Endret 6. juli 2008 av Mads-b Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Umulig å huske tallene når du ikke rekker å se mer enn 2 av de uansett Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Umulig å huske tallene når du ikke rekker å se mer enn 2 av de uansett Det er å rekke og se alle tallene som er problemet ja. Hvis man er heldig er det mulig å se de 2 - 3 første tallene, men resten blir ren gjetting. Likevel fant jeg faktisk en måte og slå sjimpansene på. Har også lyst til å utfordre alle andre med dette. Det finnes et svært enkelt triks som gjør det mulig å bli like flink som sjimpansene. I kveld klarte jeg 9 av 10 riktige, men med dette "trikset" skal det ikke være noe problem å klare 10 av 10 etter noen forsøk. Noen som tar utfordringen? PS. Det er selvfølgelig ikke lov å bruke noen form for tekniske hjelpemidler som f.eks kamera eller "Print Screen". Endret 6. juli 2008 av Splitter Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Jeg klarte 2, etter 3-4 forsøk. Så da lurer jeg på hva det trikset ditt er Endret 6. juli 2008 av WD40 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Sjimpanser har overlegen korttidshukommelse. Folk flest har ikke kjangs på en slik test. De sender for tiden ett program på National Geographic som handler om forskjellene mellom mennesker og aper. Veldig interessant program, anbefaler folket å se det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 6 på første forsøk. Hadde klart 7, men det så et 4-tall som en 9er. ^^ Ikke så vanskelig, selv om det var frustrerende kort visningstid. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Greide 6 på første forsøk, kan hende jeg hadde flaks. Er mye lettere når tallene ligger tett, synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Jeg òg greide 6 rette ... Greier 7 uten å jukse. Endret 7. juli 2008 av Ville Vonca Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Der satt den! Tok lang tid, men klarte det til slutt. Trikset er å lukke øynene like før tallene forsvinner. Virker nesten som om tallene brenner seg inn noen tiendedeler av et sekund på netthinnen, og den ekstra tiden er alt som trengs. Virket iallfall veldig bra for meg. Uten å bruke denne metoden klarer jeg max 4 riktige. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vi bruker den testen når vi tar ut nye moderatorer Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Vi bruker den testen når vi tar ut nye moderatorer Antar det betyr at du har en del hårete kollegaer. :!: Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Haha, funka jævlig bra. Feila en gang først, men greide alle til slutt ^^ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Vi bruker den testen når vi tar ut nye moderatorer Antar det betyr at du har en del hårete kollegaer. :!: Se her... Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Se her... Det forklarer en hel del ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå