Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hallo, jeg spiller xbox og pc på samme pc skjerm men har bare en VGA i skjermen, så jeg lurer på om det finnes en "dings" hvor det er to VGA koblinger som videre går til skjermen? Så når jeg skal bytte fra PC til 360 bare switcher jeg en knapp så bytter den bilde? Takker til alle svar Endret 6. juli 2008 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) . feil Endret 6. juli 2008 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Er vel en switch du skal ha. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=30155...led#ProductTabs En splitter er jo det motsatte, hvor utgangen fra et skjermkort sendes til to skjermer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ok, hvis jeg har forstått rett så skal men putte 360 VGA`en og VGA`en fra PCen inn i boksen som har en kabel som går inn i skjermen, og hver gang jeg switcher så bytter den til konsollen/pcen jeg vil se? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, det er jo ganske vanlig på mange skjermer at det er flere innganger og en bryter som velger hvilken inngang som skal vises. Det er også veldig vanlig på TV apparater, f.eks flere SCART kontakter som man velger mellom på fjernkontrollen. Det er i prinsippet akkurat det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå