Gå til innhold

Delta force black hawk down


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det spillet blir jeg nok å slå ihjel en god del timer med ja:) Har spilt demoen en god del, og fullversjon blir sikkert enda bedre. Håper bare det kommer opp en del norske servere, så man slipper å spille med 300 i ping.

 

Problemet er at det blir å gå ut over leksene :/

Lenke til kommentar

Jeg har delta frorce 2 og task force dagger......

det er egentlig dårlige på grafikk og spillbarhet, men har spilt gjennom de og synest det var vel brukte timer..

skal kjøpe land warrior på gamesmix, (utrolig nok, prøvde en demo for et år siden synest den var bra)

Black hawk down venter jeg på....Spent

 

Ellers liker jeg hvordan delta force er lagt opp med det store arealet.

Lenke til kommentar

Dette skal bli seriøst konge! :woot:

 

De tidligere Delta Force-spillene var ufrivillig morsomme, altså ikke på den måten de var ment å skulle underholde. Egentlig ville Novalogic at de skulle være spennende og nervepirrende spill, hvor man hele tiden måtte ta ut vakter for å komme seg inn i fiendens base og utføre oppdraget. Som følge av nærmest utelukkende scriptet AI, lassevis med våpen og ammunisjon i lomma og muligheten til å aktivere en slags "mega helse", lå i steden underholdningen i å finne på stadig nye (ofte sinnsyke :D ) måter å angripe fienden på. Grafikken var håpløs, og landskapene, som menge mente reddet det visuelle inntrykket, så aldri ut som annet enn steppe og fjell. Et tre innimellom holder ikke. :roll:

 

Black Hawk Down derimot ser ut til å rette på alt dette, og bli en soldatopplevelse av rang! Grafikken blir flott, AIen blir forbedret så team-mates faktisk blir nyttige og fiender ikke bare stirrer dumt på deg, og oppdragene blir langt mer variert! Alt vi ønsket oss fra Novalogic får vi nå, endelig! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...