ecko Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 plis svar fort, vil det syntes på ei tynn jente om hun er gravid etter 2 måneder? Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Neh, det tviler jeg på. I og med at man kan ta abort opp til 3. måned så er vel skjangsen liten? Lenke til kommentar
Timeo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Skal vel uansett godt gjøres å gå i to måneder uten å være klar over at man er gravid. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sannsynligvis ikke, men rarere ting har skjedd. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 http://images.google.no/images?um=1&hl...8k+etter+bilder ^^Et kort bildesøk senere så ser jeg at det skal godt gjøres å se om noen er gravide etter bare to måneder. Mer informasjon finner du HER. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Skal vel uansett godt gjøres å gå i to måneder uten å være klar over at man er gravid. Nei, det er faktisk ganske normalt. Mange følger ikke så nøye med. Men den viktigste årsaken er at når embryoet fester seg til uterusveggen såbrister endel blodårer, og blod kommer ut av skjeden. Siden dette skjer ca 3 - 3,5 uker etter siste menstrasjon er det vanlig at dette feiltolkes som en ... nettoppen menstrasjon. Lenke til kommentar
Lubbne_Ludde Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Oi, det visste jeg faktisk ikke. Nei, så skummelt! Man kan faktisk vistnok ha mensen helt opp til 7-8 måned har jeg hørt. Så å gå 3 mnd uten å merke noe, er vel ikke så stress tror jeg. Endret 8. juli 2008 av Lubbne_Ludde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå