pierce007 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Kjører WHS. Har bla Gigabye hovedkort. Men kan ikke finne drivere for WHS. Har lydproblemer, skjermkort driver problem og videokort driver problem. Noen som vet om det kommer drivere til dette for WHS? Irriterende bla når jeg ikke kan ha lyd. Lenke til kommentar
Largie Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 WHS = Windows 2003 server... Hvis produsenten ikke har drivere for W2k3 har du et problem... Lenke til kommentar
karakas Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Lydkortdrivere trenger du vel strengt tatt ikke uansett? Og hvilker skjermkort og hovedkort har du? Lenke til kommentar
sgaah Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Som sagt tidligere i tråden, hvorfor skal du ha lydkort drivere på WHS? Vist du fremdeles ønsker dette så stikk innom hjemmesiden til dem som har laget hardwaren og finn drivere der. Husk at du må ha drivere som støtter win2003 server Er du fornødd med WHS ellers? Lenke til kommentar
Hercules Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Er du fornødd med WHS ellers? ok ikke meg du spurte men jeg har hatt whs en stund (siden beta) og er veldig fornøyd, spesielt nå etter et jeg fikk beta av power pack 1. backup av mine 3 maskiner har vist seg absolutt nyttige. desuten bruker whs til mine dokumenter og har derfor adgang til samme dokumenter fra mine 3 maskiner. ang lydkort i whs spiller en rolle hvis du vill kjøre teamspeak server eller streame musikk med winamp for eksempel. men å sitte på whs med skjerm og tastatur som en arbeidsstasjon burde unngåes. kjøpte ny vista ultimate lisens her om dagen en innstalasjon fra bunn av tar litt tid og i farten glemte jeg å kopiere mailene mine samt linkene mine. men hey jeg har jo whs hehe bare åpna backupen og hente ut det jeg trengte. vips alt ok ikkeno tapt. jeg liker ikke å knote med raid og jeg liker ting enkelt og som funker, whs er en sånn sak og jeg finner stadig nye bruksområder. foreløpig streamer jeg webcamen derifra direkte med live bilder, har bilde galleriet med passord til familien ( slipper å brenne en cd till dem hele tida, "du skulle bare ha et par bilder fra det selskapet du vet......) nei hent det selv hehe + en del mer. jeg svarer gjerne på spm ang whs på pm, jeg er ikke "ekspert" men svarer på det jeg vet så godt som mulig. og som vanlig lar man leifene mine være i fred, dem liker seg gjemt blandt teksten og ser ingen grunn til å plage dem. Endret 14. juli 2008 av Hercules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå