johjoa Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hei, jeg har en Dell AXIM x51v som jeg ikke er helt sikker på hva jeg skal bruk den til... Jeg bruker den til GPS men skulle brukt den til noe mere. Noen som har noe forslag på hva jeg kan bruk den til? Endret 6. juli 2008 av Dotten Dialektspråk fjernet Lenke til kommentar
WzUp Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har litt av samme problemet med min X51 (ikke v). Mest fordi jeg også har en Nokia E61i, Nokia 770 og en EEEPC i tillegg til en stor laptop Hvis du ikke har en smartmobil bør du ikke ha noe problem med å finne bruk for den da. Avtaler, gjøremål, internettsurfing osv. Har akkurat installert pocketscrobbler på min for å høre på last.fm når jeg ikke sitter foran pcen. Fungerer greit stort sett, men har ikke testet så mye. Med stort SD kort (har ikke sjekket om den støtter SDHC) og/eller et stort CF kort bør det kunne være en ok musikkspiller også. Word, PDF, Excel osv er jo også kjekt . Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 NetRemote! Bruker selv en X51v til fjernstyring av musikk og video rundt i leiligheten. Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 9. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2008 Æ har både laptopp og HTC s730 og iPod så tvilsomt at den blir brukt til word/exel musikk har jeg jo iPod til. det ser ut som at den blir en evig GPS Men jeg skal se litt nermere på den NetRemote greiene... Har nettopp bestilt sånn GPS module som jeg kan sett rett i CF-car slotten så kanskje endelig slipper det tullet med Blåtann Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 kan også flashe x51v til wm6 classic eller wm6.1. det gjør langt raskere og mer responsiv Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 19. juli 2008 Del Skrevet 19. juli 2008 (endret) med wm6 støtter x51v SDHC kort **feil i hurtig redigering** Endret 19. juli 2008 av EG-s Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Litt av poenget er at man helt gratis kan fylle den opp med programmer, spill og annet som er kjekt å ha. Se f.eks her: http://www.freewarepocketpc.net/ ellers er det jo rart at så mange tilsynelatende kjøper en ppc uten å vite hva de skal og kan bruke den til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå