Gå til innhold

Vigo venteliste =/

Anbefalte innlegg

Okei hei! Jeg er en av de få uheldige som må gå vg1 om igjen, grunnet for lang skolevei.

Men jeg står på venteliste på alle de nye skoleønskene mine, f.eks jeg står på jåttå vgs som nr 2 og på bergeland vgs som nr 5, bergeland er det høyeste ønske!

Tror dere jeg kommer inn på Bergeland :)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du møter opp på skolen du vil inn på første skoledag, og har du flaks så er det noen som ikke møter opp, fordi de har fått andre tilbud. Vet ivvertfall at noen skoler gir plass til en som møter opp og viser interesse.

Lenke til kommentar
Hvis du møter opp på skolen du vil inn på første skoledag, og har du flaks så er det noen som ikke møter opp, fordi de har fått andre tilbud. Vet ivvertfall at noen skoler gir plass til en som møter opp og viser interesse.

Ja, men da får jeg jo ikke plass på den andre skolen, man må møte opp.

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Når det nermer seg skolestart, og folk kommer tilbake på jobb på skolen, kan du ta en telefon til den skolen du har kommet inn på, og si at du ikke møter opp første skoledag, men fremdeles at du vil ha plassen hvis du ikke får den andre da...

Lenke til kommentar
Okei hei! Jeg er en av de få uheldige som må gå vg1 om igjen, grunnet for lang skolevei.

Hæ? Gå vg1 om igjen fordi du bor langt unna skolen? Mener du at du har mye fravær, og dermed må gå om igjen?

mhm, jeg bor for langt vekke, så jeg kom ofte forsent - å trekker seff på karakteren!

Når det nermer seg skolestart, og folk kommer tilbake på jobb på skolen, kan du ta en telefon til den skolen du har kommet inn på, og si at du ikke møter opp første skoledag, men fremdeles at du vil ha plassen hvis du ikke får den andre da...

Det går ikke, eg må ver der første skoledag, hvis eg ikke har lege ærklæring! sånn er d me alle, eg kan liksom ikke holde av den plassen, da får noen andre den.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...