EpideMiC Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg er den typen som liker Metal, Rock og lignende. Blir inspirert naar jeg hQrer baade Slash fra GNG og helt til Jesper og BjQrn fra In Flames. Jeg liker tung lyd paa gitaren og elsker og ha en god lyd naar jeg demper gitaren i riffs. Spiller i band selv, men ser etter en amp for god bruk hjemme og paa scenen. Tenkte noe paa Ibanez TBX150h siden en kompiss har den og jeg fikk spille paa den, den var nesten helt perfekt for meg.. men var enda litt usikker. Siden Rock mot Rus (www.rockmotrus.no) bruker Marshall's og paa scenen er lyden PERFEKT, Da alle murlige band med forsjellige musikktyper spiller, ble jeg ganske usikker. Satt og stirret paa nettet og vil ha noe med blandingen av Marshall Valvestate 8100 og Ibanez Tbx150h kanskje, Eller en av dem. Vist du ser denne videon: Og hQrer lyden han faar 0.26 - 0.31 saa er det ganske noe sont jeg Qnsker meg, men i samme slengen er det noe i TBX'en jeg liker, Du kan hQre lyden her: Men vist jge velger og gaa for TBX'en, hvilket kabinett skal jeg gaa for da? *er paa ferie og har ikke norsk tastatur, unskjyller meget for dette.* Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg er den typen som liker Metal, Rock og lignende.Blir inspirert naar jeg hQrer baade Slash fra GNG og helt til Jesper og BjQrn fra In Flames. Jeg liker tung lyd paa gitaren og elsker og ha en god lyd naar jeg demper gitaren i riffs. Spiller i band selv, men ser etter en amp for god bruk hjemme og paa scenen. Tenkte noe paa Ibanez TBX150h siden en kompiss har den og jeg fikk spille paa den, den var nesten helt perfekt for meg.. men var enda litt usikker. Siden Rock mot Rus (www.rockmotrus.no) bruker Marshall's og paa scenen er lyden PERFEKT, Da alle murlige band med forsjellige musikktyper spiller, ble jeg ganske usikker. Satt og stirret paa nettet og vil ha noe med blandingen av Marshall Valvestate 8100 og Ibanez Tbx150h kanskje, Eller en av dem. Vist du ser denne videon: Og hQrer lyden han faar 0.26 - 0.31 saa er det ganske noe sont jeg Qnsker meg, men i samme slengen er det noe i TBX'en jeg liker, Du kan hQre lyden her: Men vist jge velger og gaa for TBX'en, hvilket kabinett skal jeg gaa for da? *er paa ferie og har ikke norsk tastatur, unskjyller meget for dette.* Mesa Boogie Dual Rectifier, Marshall JCM 2000 TSL og Peavey 6505 skal jo funke ganske bra til metal da..Men vet ikke helt, dette var enkle løsninger og dyre forsterkere..håper dette hjalp Lenke til kommentar
EpideMiC Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Jeg er den typen som liker Metal, Rock og lignende.Blir inspirert naar jeg hQrer baade Slash fra GNG og helt til Jesper og BjQrn fra In Flames. Jeg liker tung lyd paa gitaren og elsker og ha en god lyd naar jeg demper gitaren i riffs. Spiller i band selv, men ser etter en amp for god bruk hjemme og paa scenen. Tenkte noe paa Ibanez TBX150h siden en kompiss har den og jeg fikk spille paa den, den var nesten helt perfekt for meg.. men var enda litt usikker. Siden Rock mot Rus (www.rockmotrus.no) bruker Marshall's og paa scenen er lyden PERFEKT, Da alle murlige band med forsjellige musikktyper spiller, ble jeg ganske usikker. Satt og stirret paa nettet og vil ha noe med blandingen av Marshall Valvestate 8100 og Ibanez Tbx150h kanskje, Eller en av dem. Vist du ser denne videon: Og hQrer lyden han faar 0.26 - 0.31 saa er det ganske noe sont jeg Qnsker meg, men i samme slengen er det noe i TBX'en jeg liker, Du kan hQre lyden her: Men vist jge velger og gaa for TBX'en, hvilket kabinett skal jeg gaa for da? *er paa ferie og har ikke norsk tastatur, unskjyller meget for dette.* Mesa Boogie Dual Rectifier, Marshall JCM 2000 TSL og Peavey 6505 skal jo funke ganske bra til metal da..Men vet ikke helt, dette var enkle løsninger og dyre forsterkere..håper dette hjalp Takk for svarte, Har selv skjekket litt paa den Peaveyen og Marshalln. men bestemte meg for den Ibanezn, fordi jeg skal heller kjQpe et godt Marshall Kabinett. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg er den typen som liker Metal, Rock og lignende.Blir inspirert naar jeg hQrer baade Slash fra GNG og helt til Jesper og BjQrn fra In Flames. Jeg liker tung lyd paa gitaren og elsker og ha en god lyd naar jeg demper gitaren i riffs. Spiller i band selv, men ser etter en amp for god bruk hjemme og paa scenen. Tenkte noe paa Ibanez TBX150h siden en kompiss har den og jeg fikk spille paa den, den var nesten helt perfekt for meg.. men var enda litt usikker. Siden Rock mot Rus (www.rockmotrus.no) bruker Marshall's og paa scenen er lyden PERFEKT, Da alle murlige band med forsjellige musikktyper spiller, ble jeg ganske usikker. Satt og stirret paa nettet og vil ha noe med blandingen av Marshall Valvestate 8100 og Ibanez Tbx150h kanskje, Eller en av dem. Vist du ser denne videon: Og hQrer lyden han faar 0.26 - 0.31 saa er det ganske noe sont jeg Qnsker meg, men i samme slengen er det noe i TBX'en jeg liker, Du kan hQre lyden her: Men vist jge velger og gaa for TBX'en, hvilket kabinett skal jeg gaa for da? *er paa ferie og har ikke norsk tastatur, unskjyller meget for dette.* Mesa Boogie Dual Rectifier, Marshall JCM 2000 TSL og Peavey 6505 skal jo funke ganske bra til metal da..Men vet ikke helt, dette var enkle løsninger og dyre forsterkere..håper dette hjalp Takk for svarte, Har selv skjekket litt paa den Peaveyen og Marshalln. men bestemte meg for den Ibanezn, fordi jeg skal heller kjQpe et godt Marshall Kabinett. Var ikke klar over at Ibanez lagde skikkelgie forstereke engang Men lykke til med ny forsterker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå