Tosha0007 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Hei! Skal ha eit nytt hovudkort, og difor lurer eg på om det er nokon som har testa nokon p45 kort og kan gje anbefalingar/advarslar. Ser etter eit som er klokkevennleg, stabilt og helst ikkje dyrare enn 1200 spenn. Kan eventuelt strekja meg lenger viss det er snakk om eit x38 eller x48 kort, men då MÅ det vera verdt det. Vil ikkje ha p35 kort sidan p45 er nyare, kan ikkje ha noko gammalt her i gården . Synas ikkje ddr3 er verdt prisen enno, difor er det ddr2 som er aktuelt. Hardware per dags dato: q6600, skal klokkast til godt over 3gHz xFx 8800gts 640mb Mushkin ddr2(800mHz, dårlig timmings ) Gigabyte straumforsyning Vurderer og seinare å kjøpa eit 48xx kort, med stort sannsyn 4850 grunna pris/ytelse. Kan det forresten vera hensiktsmessig å gå for eit x38 eller x48 kort for å køyra crossfire i framtida. Ser at rammen kan vera begrensande med hensyn på overklokk så det er ikkje usannsynleg at den vil verta bytta ut. Etter tidlegare erfaringar er MSI heilt uaktuelt, er og skeptisk til Asus grunna delvis ustabile kort. Har gjerne lyst å testa abit eller gigabyte. PS: Post gjerne lenkjer til testar på andre sider (ja, eg har lest testen på HW). Endret 6. juli 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Det sies at du ikke får doblet ytelsen med crossfire grunnet drivere, men jeg angrer selv på at jeg kjøpte et P35 hovedkort. Det stod på nettsiden at det støttet crossfire jeg fant uheldigvis for sent ut at det kun var 1 16x og en 16 x 4 port og ikke 2 ganger 16x vis du skjønte noe av det. Så vis jeg var deg ville jeg gått for et X48 eller x 38 så du i senere tid har muligheten for crossfire så når crossfire begynner og fungere perfekt så har du muligheten og slipper og bytte ut alt enda en gang. bruke litt mer penger nå og spar penger senere. Vis du skal klokke CPU så anbefaler jeg en kraftig kjøler. vet ikke om du skal ha luft eller vann. men satser at det er luft så: her en god cpu kjøler Cpu kjøler! anbefaler en stille Mist vifte. deilig og rolig. Jeg koblet til 2 vifter og klokket uten noen problemer opp til 3,6 ghz stabilt. og 4 ghz just for fun funka i 5 sec så kræsja windows hehe gadd ikke endre så mye på volten bare testa for gøy. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Med P45 får du 8x,8x og ikke slik som med p35 som egentlig da blir 4x,4x med to kort i crossfire og 8x,8x er bra nok en god stund enda, så og velge et p45 går bra, men ikke velg et p35 om du skal ha crossfire. men selfølgelig er det bedre med et x38 eller et x48 enn et p45. hva med dette da: Abit X38 til 1200kr Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 SVD: har sett litt på abit sitt x38 kort ja, verkar spanande det! Verkar veldig bra til den prisen. Er det forresten nokon som har prøvd å klokke med det? donnieakalefty: har allereie ein bra cpu-kjølar (noctua). Ps ka prosessor var det du klokka? Q6600? Med min kjem eg aldri over 3,2. Der møter eg eit FSB hol på rammen og eg må gjera eit stort hopp, ja eg har diverre hatt nVidia chipsett Har vore høgare, men då var volten skrudd til himmels. Det var nokon skremmande minutt, var redd for at den ville takke for seg. Er litt usikker på om eg seinare skal ha crossfire, men sidan eg er usikker bør eg då smekka til med eit x38 kort sidan eg syns x48 korta blir for dyre. Nokon som har gode anbefalingar til p45 kort, gjerne namn (modellnummer)? Har gigabyte nokon bra, ser alltid mange som snakkar varmt om dei i dei høgare prisklassane men gjeld dette og rimligare kort? Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 er det verkeleg ingen som har forslag til eit godt p45 kort? Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Du kan jo lese testen til HW.no, eller bare gå for et eller annet gigabyte kort som passer dine behov, alle skal være gode og hovedkort med P45 brikkesett yter alle mer eller mindre identisk. DS3 eller DS4 støtter begge Crossfire. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 (endret) Pastafarian: kva ville du helst valgt, eit x38 kort f.eks Abit x38 eller eit gigabyte p45 kort? Endret 8. juli 2008 av tosha0007 Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Gigabyte pga nyere brikkesett og evt ytelsestap ved crossfire er marginalt. Det viser seg også ofte at når det er på tide å kjøpe kort nr 2 er det uansett greiere å bare bytte det gamle ut med et nytt. Er vel ikke rare ytelsesgevinsten ved å gå fra 8800 GTS 640 til 4850. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 hehe... det er godt mogleg men no har det seg slik at det andre (les 8800gts 640) skal setjast i ein anna pc, og difor ser eg på 4850 som eit godt alternativ Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Da er jo saken grei. 4850 og et P45 er en glimrende kombo for de som tenker litt budsjett. Lenke til kommentar
SVD Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Uanset vil jeg tro at du får et ganske fint ytelses hopp fra ditt 8800 640mb har selv et, det er bare 320mb versonen men yter nesten identisk. 4850 banker jo et 8800gt 512mb som igjen banker et 8800gts 640mb. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 donnieakalefty: har allereie ein bra cpu-kjølar (noctua). Ps ka prosessor var det du klokka? Q6600? Med min kjem eg aldri over 3,2. Der møter eg eit FSB hol på rammen og eg må gjera eit stort hopp, jeg har en Intel Quad Q6600 cpu på 2,4 ghz til vanlig. jeg stilte volt og alt opp etter en video guide lagd av en utrolig kjent overklokker som jobber for Foxconn. kan være derfor det gikk så greit. jukset vel litt men Lenke til kommentar
lucky666 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 er det verkeleg ingen som har forslag til eit godt p45 kort? Asus P5Q Deluxe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå