Avean Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Er det bare meg som er blind eller er det helt umulig å lese folks meldinger etter nye oppdateringen ? Altså jeg går til XMB, trykker på bruker som har sendt meg PM men får bare valg om å skrive melding eller sammenligne trofeer. Er det en ny måte man sjekker meldinger på eller ? Lenke til kommentar
Kris Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Jeg sleit litt med det jeg også, men du må gå over alle vennene der er det noe som heter meldinger. Der finner du dem. Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Dette er jo veldig enkelt. Du må trykke på trekant. Endret 6. juli 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Men veldig diffust, står ingen plass om dette. Før kunne man bare velge bruker og så se meldingene. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hehe, bare en vanesak. No har ikkje eg blitt vant me det enda da men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå