Znoken Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Lurer på om noen kan fortelle meg om hvem av speedometertestene som er mest nøyaktig av: http://download.enitel.no/speedtest/ og http://www.itavisen.no/speedometeret.html :o Kan dere fortelle meg også hvorfor den testen er best. På forhånd takk Znoken Lenke til kommentar
Tim Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 IT avisen er mest nøyaktig. Vet ikke grunnen Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 IT avisen er mest nøyaktig. Vet ikke grunnen Takk for svaret Men du kan vel ikke bare si at Itavisen er best uten og ha en begrunnelse. :o Lenke til kommentar
xist- Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 hmms, itavisen er best fordi jeg fikk 111kbps med singel isdn linje? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 hmms, itavisen er best fordi jeg fikk 111kbps med singel isdn linje? Joa grei nok grunn det men ikke så seriøs synes jeg Lenke til kommentar
JonV Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 fikk temligf lik skår på begge to jeg. :)749@ 620 linje Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Får bedre resultat hos itavisen med det er vel fordi den testen er i Norge (slipper å sende info verden rundt). Fikk 32980 kbit/s. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Får bedre resultat hos itavisen med det er vel fordi den testen er i Norge (slipper å sende info verden rundt). Fikk 32980 kbit/s. :o Det er bare det at begge testene er i Norge da Lenke til kommentar
leifkris Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Ja ok, men det virker som de tester på samme måte. Så da ligger vel itavisen mere gunstig an for meg. Fikk bare 14876 Kbps hos enitel Lenke til kommentar
muffe Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 IT avisens speedometer er mest nøyaktig dette er fordi fila dom lastes med er ca. 4 ganger større enn den andre, og resultatet blir dermed mere nøyaktig. Selv fikk jeg 724/723 (Enitel/ITAvisen) på min 704 Kbps, så forskjellene er ikke store, men til stede. Denne feilmarginen vil også øke med linjehastigheten, så sitter du på en 100 Mbps linje er ingen av testene særlig nøyaktig. Det er fordi filene er for små. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Ja ok, men det virker som de tester på samme måte. Så da ligger vel itavisen mere gunstig an for meg. Fikk bare 14876 Kbps hos enitel Hvordan i svarte kan du få 14876 kbps, det skjønner ikke jeg ihvertfall. Hvor har du adsl henn da?? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 IT avisens speedometer er mest nøyaktig dette er fordi fila dom lastes med er ca. 4 ganger større enn den andre, og resultatet blir dermed mere nøyaktig. Selv fikk jeg 724/723 (Enitel/ITAvisen) på min 704 Kbps, så forskjellene er ikke store, men til stede. Denne feilmarginen vil også øke med linjehastigheten, så sitter du på en 100 Mbps linje er ingen av testene særlig nøyaktig. Det er fordi filene er for små. Takk for svaret Muffe. Har du andre tester som er mer nøyaktig så hadde jeg vært evig takknemlig. :smile: På forhånd takk Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 Hei! Lurer på om noen kan fortelle meg om hvem av speedometertestene som er mest nøyaktig av: http://download.enitel.no/speedtest/ og http://www.itavisen.no/speedometeret.html :o Kan dere fortelle meg også hvorfor den testen er best. På forhånd takk Znoken Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 14. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2003 IT avisen er mest nøyaktig. Vet ikke grunnen Takk for svaret Men du kan vel bare si at Itavisen er best uten og ha en begrunnelse. :o Lenke til kommentar
Spinner109 Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 "Loaded: 325,602 Bytes in 0.015 seconds.Your throughput is calculated as 169584 Kbps" Lenke til kommentar
Kina bill Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Skal du måle hastigheten på linja de, anbefaler jeg en ftp server som alltid er stabil på både oppetid og overføringshastighet. Ex: ftp://sunsite.uio.no/ Logg deg på og begynn å laste ned en bra stor fil og sjekk så hastigheten på overføringen. Mye bedre en de fleste speedometre rundt om, det garanterer jeg. Rune. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 100Mbit, NTNU 8) du betaler ikke så mye for den heller har jeg hørt. fordi du går på NTNU? har brukt itavisen på min "adsl" hvis jeg kan kalle det det.. har 384/128 fra teleh or jeg.. irriterende. har lyst på 1mbit fra ngt en kæmmis har det.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå