Timeo Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 I går var jeg på en capoeira-forestilling, og spiste noe braziliansk mat der, og så stod det et glass med hjemmelagde syltede grønne chilli som jeg forsynte meg godt av, spiste kanskje 10 stykker. Senere stakk jeg innom en kebab-kiosk og bestilte en rullekebab. Jeg ville ha både jalapenos og ekstra sterk saus, han bak disken frarådet dette og mente det ville bli altfor sterkt med begge deler, men ristet på hodet når jeg sa det var sånn jeg liker den. Etterpå reiste jeg hjem, drakk 5-6 øl og spiste halve kebaben. Ca. en time etterpå fikk jeg sinnsykt vondt i magen, måtte løpe på do og kjentes ut som jeg bæsjet glødende kull nesten, etterpå lå jeg på sengen og vred meg av magesmerter til jeg sovnet. Så var det en matforgiftning av rullekebaben, eller kan det ha vært de grønne chilliene, ølene, eller er det skadelig for magen med altfor mye sterkt på en dag? Har enda halve rullekebaben i kjøleskapet som frister, og det er litt derfor jeg lurer. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Sikkert for mye sterk mat.. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Det er en kjent sak at det svir i ræva når man bæsjer ut chilli, så jeg holder en knapp på den. Lenke til kommentar
neadii Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Enig med Leeroymonster her. Du spiste mer sterk mat enn det magen din tålte.. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 hehe! hør på kebabduden neste gang! Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Braziliansk mat, 10 chili og kebab med sterk saus og jalapenos... tror du overvurderte magen din. Lenke til kommentar
Leeroymonster Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg tenker sånn her: Møkk som svir i brunøyet = chilli Oppkast og blod i avføring = matforgiftning Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Matforgiftning merker du stort sett ikke før etter 12-16 timer. Det du beskriver høres ut som irritert mage med påfølgende burrito-bæsj, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå