SuprG Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei Har nylig oppdaget en trojanskhest på diskene mine som gjør slik at jeg ikke kan komme inn på disken og hvis jeg høyreklikker på disken så kommer det mange merkelige tegn fram (istede for utforske, åpne osv). Alle eksterndiskene, minnepen osv blir infisert av dette. Noen som har noen forslag på hvordan jeg blir kvitt dette uten å måtte formatere diskene mine? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Last Combofix ned ,legg på skrivebordet. Ikke klikk på vindu mens programet kjører. post logg C:\combofix.txt Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 7. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2008 Prøvde ComboFix men med det samme den er ferdig å skanne så blir ting som normalt igjen, men restarter jeg PC'en og jeg putter inn en minnepenn som jeg hadde i når jeg skannet brukte ComboFix så. Men alle diskene mine fungerer helt fint nå Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Du må poste loggen c:\combofix.txt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå