Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

VPU Recovery spam.

Anbefalte innlegg

Jadda. Broderen stakk av med mitt kjære Nvidia kort og byttet det ut med: "ATI HD Radeon 8700". Det som skjer nå, er at jeg får VPU recovery i hytt og pine. Age of Conan er mitt foreløbige prosjekt, men det er satt på is siden jeg bare har 1gb med RAM. Jeg regnet med at det var grunnen til alle bugsa jeg fikk, som: "Not enough disk space", og at det bare skrudde seg av.

Men.

Prøvde å spille Mount & Blade, det som skjer er at alle teksturene på figurene i spillet er ett sjakkrutete mønster. Jeg opplever at spill som: "Knights of the Old Republic", bare skrur seg av når jeg løper, og senest idag fyrte jeg opp klassikeren: "Age of Empires", for å forberede meg til ett lan. "Denne gamle traveren klarer du vel", sa jeg med kozemozestemmen til maskinen mens jeg klappet den kjærlig - Men neida. Rett som det er sier monitoren: "Klunk", og rebooter. Av og til er det like fint når det skjer, av og til ikke. (Fine flekker over alt, ser ut som at noen har skrudd "Saturation", opp på fult. Eller gamma.) Går jeg ut av spillet blir jeg møtt av en kjærlig og ikkekosete: "VPU-Recovery". And thats about it.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Har du fult opp harddisken så den ikke har mer plass igjen?

Har du prøvd og innstalere de nyeste driverne for skjermkortet?

Vis du virkelig vil gå hardt til verks formater pc-en og re innstaler Windows og legg inn alt på nytt.

har du satt innstilingene på spillene utrolig høyt? sånn at skjerm oppløsningen går høyere enn det skjermen takler?

Lenke til kommentar
Har du fult opp harddisken så den ikke har mer plass igjen?

Har du prøvd og innstalere de nyeste driverne for skjermkortet?

Vis du virkelig vil gå hardt til verks formater pc-en og re innstaler Windows og legg inn alt på nytt.

har du satt innstilingene på spillene utrolig høyt? sånn at skjerm oppløsningen går høyere enn det skjermen takler?

1) Nope.

2) Yupp.

3) Helst ikke :p

4) Det har jeg ikke gjort heller.

Vedlegget er ett screen shot fra spillet: "Mount & Blade".

post-76720-1215373670_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Vakker screen shot må jeg si. kanke være det mest behagelige og spille med hehe.

Har du husket og av-installere Nvidia driverne? det kan skape konflikter med 2 forskjellige graffikk kort drivere.

prøv dette. Last ned crap cleaner

Crap cleaner!

Søk gjennom registeret og fiks feilen som er der. husk og ta en backup av registeret ditt for sikkerhets skyld, programmet spør deg om du vil gjøre det. Sikkerheten først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...