Don Juan Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har dere noen tips til hva jeg burde kjøpe for å overføre video via S-video fra kameraet mitt? Usikker på om jeg skal velge et internt kort eller en ekstern USB-boks. De er jo praktiske da, men usikker på kvaliteten. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Hei, Personleg ville eg nok gått for eit internt kort så sant du har moglegheita til det. Eg er også skeptisk til USB-boks. Nå veit eg ikkje kor mykje dårleg erfaring du har med USB, men eg sitt ikkje igjen med den erfaring at det er så frykteleg stabilt. Ta USB pennar eksempelvis. Kor ofte heng ikkje dei seg opp? Ein anna praktisk ting - kortet skal det noko til å rote bort. Ein slik boks kan du jo kasta i ei skuff å glømme bort nokon år. Nå vet eg ikkje kor mykje du rotar, men eg har iallefall ein tendens til å miste slike småting. Lenke til kommentar
Don Juan Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Ja, har også hørt endel negativt om video via usb. Går helt greit å gå for et internt kort. Sjekket på komplett og ps, og de hadde bare et par interne kort til salgt, ble litt overrasket over lite tilbud av modeller. Kom gjerne med et forslag hvis noen kan anbefale noe. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Ja eg var nettopp innom å kikka eg og. Reknar med du har prøvd Prisguiden? Men det var ganske dårleg med dei uansett. Edit: Lukka ein URL tag med QUOTE. Det er framleis tidleg for meg. Endret 6. juli 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har du USB 2.0 er det ingen grunn til å ha et internt kort. Jeg har brukt TerraTec Grabster i årevis problemfritt. Har du både bærbare og stasjonære PC-er i heimen, kan du problemfritt bruke boksen på alle sammen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå