vegge Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Har lenge hatt kjøleribba Thermalright SK6 med en hissig Delta Black Label vifte. Kjører den på 7 Volt, men synes fortsatt det bråker for mye. Dessuten kjøler den ikke nok..!? Spørsmålet er bare hva jeg skal gjøre: Alternativ 1: Jeg investerer i en Alpha Pal 8045 med en regulerbar 80mm vifte. Alternativ 2: Jeg kjøper en funnel og en regulerbar 80mm vifte og fester på SK6-en. Alternativ 3: Vil dere anbefale andre kjølere enn Alpha Pal-en. Mange skryter av zalmankjølere... Det viktigste er støy og kjøleeffekt. Penger har vi nok av... Lenke til kommentar
blackice Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Kjøp en funnel og en 80mm enermax vifte, den er med rehostat og kan gå på under 20db(A) Lenke til kommentar
Socratex^ Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Ja, delta bråker. Stryk alternativ 1. Fra meg til Microplex: > hei! er det mulig å pakke en 80 mm vifte på den? (SK6) Hei! Ja, men SK6 fungerer best med 60mm vifter... - Alpha skal visstnok være knall. Tenker på å kjøpe den selv, faktisk. SKal ha støysvak PC nå. Du kan jo be om å få den med en mer støysvak vifte. Zalman har no en del gode kjølere, men jeg ville tatt Alpha'en. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 13. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2002 Tror ikke jeg gidder å stresse med vannkjøling... Lenke til kommentar
khosethl Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Ikke gjør det vanskeligere enn det er, på mitt nye MSI k7t266 pro2B kjører jeg med en Zalman CNPS5005 fra http://www.netconnection.no ,varibal motstand og greier fulgte med, og det beste var, den koster ikke mer enn 390,- Men du må ha HK med 4 hull rundt sokkelen Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Swiftech MCX462B med ei passe PAPST og justerbar motstand(rheostat) Hadde det vert no kansje? Den er et hakk bedre en Alphaen, men ca.200 kr dyrere! Den ribba er visst den beste på markedet no i følge microplex. Eg har en sjøl! Men eg har darlig kab.temp for at den skal kjøle bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå